DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Hallo mensen, het geluid van me Nintendo Wii stoort. Bij de Xbox 360 en PS2 heb ik dit probleem niet, en ik heb de scartkabel en de stekkertjes van de Nintendo Wii allemaal goed aangeduwd. Kan iemand mij helpen? Ik wou net overnieuw beginnen in The Godfather Blackhand Edition, maar dan krijg je dit weer. Alvast bedankt! Reageren
M4X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Hallo mensen, het geluid van me Nintendo Wii stoort. Bij de Xbox 360 en PS2 heb ik dit probleem niet, en ik heb de scartkabel en de stekkertjes van de Nintendo Wii allemaal goed aangeduwd. Kan iemand mij helpen? Ik wou net overnieuw beginnen in The Godfather Blackhand Edition, maar dan krijg je dit weer. Alvast bedankt! Stof je Wii eens goed af, of zet hem in een kastje of op een plek waar hij minder geluid maakt. Probeer ook eens al je spellen, dan weet je beter wat het probleem is. Als het bijvoorbeeld maar bij één spel is dan ligt het aan het spel en niet aan je Wii Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik stof me Wii altijd af, en in het Wii menu stoort het geluid al. Maar ik zal de Wii wel even op een andere plek neerzetten, bedankt voor de tip Max! Bewerkt: 22 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
js007 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Ik stof me Wii altijd af, en in het Wii menu stoort het geluid al. Maar ik zal de Wii wel even op een andere plek neerzetten, bedankt voor de tip Max! je moet opletten dat er geen rokers in de kamer zitten dan kan hij ook kapot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.