Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik start Mijn CD Van GTA SA op en dan klik ik op Uninstal. Maar dan komt er eerst dit te staan: En daarna dit: Iemand een Idee. Help Want Ik wil heel graag GTA spelen (PS; Let niet op het achtergrond ) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Niemand, Want ik wil graag GTA SA spelen... >>> Door Bling: Gelieve wat geduld te tonen, en niet na anderhalf uur al je topic bumpen. <<< Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb dit ook met VC, ben wel benieuwd of iemand een oplossing heeft Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Ik denk wel dat ik je kan helpen, probeer dit is: Deze Computer -> Een Programma wijzigen of verwijderen -> In de lijst klikken op GTA San Andreas -> Verwijderen. ________________________________________________________________________________ Nu zou het normaal gezien wel moeten gaan. Als je het al op deze manier doet, of het lukt nog niet, dan weet ik het zelf ook niet. Bewerkt: 22 maart 2008 door GTA-Freak2 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 #ik ben niet aansprakelijk voor de gevolgen maar# probeer eens de map te verwijderen en het daarna nog eens te proberen of iets saver, probeer de map te *verplaatsen* en niet te *kopieeren* en het daarna nog eens proberen. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Aan de eerste error te zien lijkt het alsof er in de SetupDLL.cpp op regel 469 een fout zit. Welke fout het is weet ik niet. Hoe hij te verhelpen is weet ik ook niet. Bewerkt: 22 maart 2008 door Donald F. Duck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.