uniQueGTA Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) woow kijk hier er komt binnekort een xbox360 met een gta4 soort van sticker erop kei mooi als je die wil hebbe moet je aan een prijsvraag me doen enne, denk niet dat je er een makkelijk krijgt dan, er staat dat er maar 500 worden gemaakt bron: xboxonly Bewerkt: 22 maart 2008 door uniQueGTA Reageren
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Dit lijkt me geen nieuwe xbox. Maar een skin. Reageren
mastala Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 woow kijk hier er komt binnekort een xbox360 met een gta4 soort van sticker erop kei mooi als je die wil hebbe moet je aan een prijsvraag me doen enne, denk niet dat je er een makkelijk krijgt dan, er staat dat er maar 500 worden gemaakt bron: xboxonly en ik vind m een beetje droog erop geplakt.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik vind het sowiezo dom als ze hem niet gewoon los verkopen aangezien het slechts skins zijn bij de xbox. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Het is ook geen normale elite.. deze kleur zwart is veel beter als die van de normale elite Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Elite is mat zwart, dit is glanzend zwart Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) wat microsoft toch niet allemaal doet om de 360 in de kijker te zetten. het is echt slecht precies of ze een afbeelding van gta afgedrukt hebben en het op de xbox360 vastgemaakt hebben met pattex Bewerkt: 22 maart 2008 door Jordy_Wvl Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 woow kijk hier er komt binnekort een xbox360 met een gta4 soort van sticker erop kei mooi als je die wil hebbe moet je aan een prijsvraag me doen enne, denk niet dat je er een makkelijk krijgt dan, er staat dat er maar 500 worden gemaakt bron: xboxonly dat zou moeten zijn op de ps3 Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Van mij hoeft die skin niet een console moet goed werken en hoeft er niet goed uit te zien. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Het kan misschien wel mooi zijn maar wat heb je er nou aan? Ik hou me liever bezig met gamen dan naar die console te staren. Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) Voor de PS3 kun je dit ook laten maken. Zo heb ik dit gezien op een filmpje bij VideoGoogle. Ik ben het filmpje even aan het zoeken. Ik zet het op de site als ik het gevonden heb. Die jongen had in iedergeval een helemooie skin op zijn PS3 laten plakken. ( Is er niet meer af te halen ) Deze jongen was ongeduldig en heeft meteen toen de oude IV logo nog uit was, zijn ps3 beplakt. Nu heeft hij het oude Logo van IV op zijn PS3. Best zonde. Op marktplaats kun je een skin kopen ( Ook van IV ) voor op je ps3 hier de link: Klik Ik heb het gevonden : het filmpje. Bewerkt: 28 maart 2008 door swiggers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.