Master. Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als ik in een race server speel wordt ik steeds voorbij gesnelt door iedereen, en dikwijls krijg ik de opmerking dat ik lag. Kan iemand mij zeggen wat de beste settings zijn om zo weinig mogelijk te laggen, en indien er nog andere factoren een rol spelen, welke? Thx bij voorbaat. Reageren
Wrieh Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als ik in een race server speel wordt ik steeds voorbij gesnelt door iedereen, en dikwijls krijg ik de opmerking dat ik lag.Kan iemand mij zeggen wat de beste settings zijn om zo weinig mogelijk te laggen, en indien er nog andere factoren een rol spelen, welke? Thx bij voorbaat. Zet je videokaart op 640 X 480, Speel NIET in windowed mode Dat veroorzaakt lag, Gebruik geen carmods Dit veroorzaakt ook lag, Download niet dit veroorzaakt ook lag, Doe msn en overbodige virusscan programmas uit Dit neemt een boel geheugen in, Reageren
Master. Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Als ik in een race server speel wordt ik steeds voorbij gesnelt door iedereen, en dikwijls krijg ik de opmerking dat ik lag.Kan iemand mij zeggen wat de beste settings zijn om zo weinig mogelijk te laggen, en indien er nog andere factoren een rol spelen, welke? Thx bij voorbaat. Zet je videokaart op 640 X 480, Speel NIET in windowed mode Dat veroorzaakt lag, Gebruik geen carmods Dit veroorzaakt ook lag, Download niet dit veroorzaakt ook lag, Doe msn en overbodige virusscan programmas uit Dit neemt een boel geheugen in, Ok dankje, zal ik doen. Reageren
tjoef Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Als ik in een race server speel wordt ik steeds voorbij gesnelt door iedereen, en dikwijls krijg ik de opmerking dat ik lag.Kan iemand mij zeggen wat de beste settings zijn om zo weinig mogelijk te laggen, en indien er nog andere factoren een rol spelen, welke? Thx bij voorbaat. Zet je videokaart op 640 X 480, Speel NIET in windowed mode Dat veroorzaakt lag, Gebruik geen carmods Dit veroorzaakt ook lag, Download niet dit veroorzaakt ook lag, Doe msn en overbodige virusscan programmas uit Dit neemt een boel geheugen in, Wat is windowed mode? Ik heb hetzelfde probleem, maar dan op SA:MP. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Windowed is dat je het spel in een venster ziet, net als internet explorer. Een tip is vooral om geen ander internet aan te hebben, geen downloads, geen browser, geen msn. Als het aan de computer ligt die niet snel genoeg is kan het zijn dat er overbodige programmas aanstaan. Kijk in de lijst met processen bij taakbeheer. Er staan vaak vele processen aan die niet nodig zijn, van programmas die je niet nodig hebt. Je zou explorer ook uit kunnen zetten, maar helaas is het weer aanzetten lastig en kan je niet bij start. Reageren
Wrieh Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Windowed is dat je het spel in een venster ziet, net als internet explorer.Een tip is vooral om geen ander internet aan te hebben, geen downloads, geen browser, geen msn. Als het aan de computer ligt die niet snel genoeg is kan het zijn dat er overbodige programmas aanstaan. Kijk in de lijst met processen bij taakbeheer. Er staan vaak vele processen aan die niet nodig zijn, van programmas die je niet nodig hebt. Je zou explorer ook uit kunnen zetten, maar helaas is het weer aanzetten lastig en kan je niet bij start. Bij taakbeheer Starten typ je daar explorer neer en het is weer aan =D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.