Jump to content

MTA SA DM werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo daar,

Ik heb een probleem met MTA:SA DM

Ik zie het scherm wel van Loading...

Maar daarna sluit hij hem af en dan doet hij niks meer :S

En als ik op mtabeta.com op join klik werkt het ook niet.

Doe ik iets fouts ? :bonk:

Alvast bedankt,

GielleXe

Geplaatst:

MTA: San Andreas Deathmatch is een modificatie voor GTA San Andreas. Je hebt twee versies, waarvan één niet te modden is, welke jij dus hebt. Om daarmee te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus MTA: San Andreas Deathmatch spelen. Veel plezier! :)

Geplaatst:

Het werkt niet :S

Ik geef hem de locatie aan waar hij moet zijn maar dan krijg ik een error dat hij hem niet heeft gevonden heeft.

(ik heb en no-cd crack er overheen gezet) misschien is dat de oorzaak ?

Geplaatst:
Iemand enig idee hoe het zou komen ?

Ja, door je no-CDCrack. :7

GTA San Andreas kost nu maar €14,99 in de winkels..

Geplaatst:

Ok het is gelukt :tu: Alleen nu vraagt hij om de cd/DVD :duh:

Kan ik nu de no-cd er over heen zetten of niet ?

Geplaatst:

Op een No CD Crack kun je geen online mods op instaleren, simpelweg omdat het illegaal is. Je zou dus GTA San Andreas voor 20 euro in de winkel kunnen kopen, dan kun je MTA spelen. ;)

Geplaatst:
Op een No CD Crack kun je geen online mods op instaleren, simpelweg omdat het illegaal is. Je zou dus GTA San Andreas voor 20 euro in de winkel kunnen kopen, dan kun je MTA spelen. ;)

Niet volledig waar. Een vriend van me speelt met No-CD crack SA:MP en dat werkt perfect bij hem. Hij heeft wel de originele versie, maar is zo slordig dat hij waarschijnlijk zijn CD-rom zou kwijt spelen :puh:

Het schijnt wel dat bij SA:MP 0.2.5 er geen No-CD crack meer mogelijk is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...