samin00 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik heb ff 3 vraagjes 1.ik heb een vraagje ik heb begin 2008 een ps3 gehaald en daarbij assassin's creed maar dat bleek een enorme mislukking te zijn hoe kan ik zeker weten dat dit ook niet zo is bij gta iv moet ik eerst een weekje ofso w8ten en op de internet lezen of het een goed spel is of niet of gelijk kopen? 2.wat wat betekent het als een spel warmere kleuren heeft? 3. wat betekent framerate? misschien vinden sommigen dit een onnodig topic maar dit wil ik erg graag weten (valt het julie ook niet op dat veel minder mensen een topic maken) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Op de eerste vraag kan ik antwoorden, GTA IV moet je sowiezo kopen. Dat word een topper, Rockstar flikt het altijd om goede free-roaming games te maken. Zo hebben ze dat ook bij alle andere GTA's en Canis Canem Edit gedaan. Reageren
samin00 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Op de eerste vraag kan ik antwoorden, GTA IV moet je sowiezo kopen. Dat word een topper, Rockstar flikt het altijd om goede free-roaming games te maken. Zo hebben ze dat ook bij alle andere GTA's en Canis Canem Edit gedaan. ik denk wel dat je gelijk hebt ik heb tot nu toe 1 gta gespeeld sanandreas en die vond ik echt mooi Reageren
IV trailer Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) 1. ieder zijn eigen mening ik vind AC top. Het is een prima game maar de journo's maakten er meer van dan het was. 2. Ik denk het tegenovergestelde van dat alles heel erg grauw is. Dus het straalt meer warmte uit. Denk bijvoorbeeld aan een betonnen kamer en een kamer die vrolijke kleuren heeft. 3. Dat betekend de hoeveelheid plaatjes die er worden doorgegeven. Vaak hoeveel in een seconde. (fps=frames per second(JA, het betekend ook first person shooter maar daar gaat het nu niet om)) Des te meer framerate des de vloeiender de bewegingen worden. denk bijvoorbeeld aan een flikkerlicht in de disco. Daar lijkt het net of je een lage framerate hebt. Het punt dat weinig mensen een topic maken is omdat je bij veel zinloze topics maken warns krijgt van de mods. Bewerkt: 22 maart 2008 door IV trailer Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Op de eerste vraag kan ik antwoorden, GTA IV moet je sowiezo kopen. Dat word een topper, Rockstar flikt het altijd om goede free-roaming games te maken. Zo hebben ze dat ook bij alle andere GTA's en Canis Canem Edit gedaan. Alleen de gta's voor gta3 waren een flop. Maar gtaIV word zeker een goede game(moet haast wel als je er 5 jaar aan werkt). De kleuren kan ik niet zo goed uitleggen. En framerate is hoefeel beelden per sec worden getoond(kan je uit testen met een webcam door hem eerst in 15frames per sec te zetten en dan 30frames per sec omdat ik al een tijd geen webcam meer heb kan ik even niet uitleggen hoe je dat moet doen). Dat is het dan wel z'n beetje. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 hey jonges nee als ik jou was dan zou ik zeker gta iv kopen als je dat niet doet dan mis je echt iets heel groots. mmmmaaaaaaarrrr een weekje wachten kan geen kwaad, is het alleen niet zo leuk als je naar de shop gaat en de gta iv allemaal al verkocht zijn. dus als ik jou was zou ik er snel bij zijn of gewoon preorderen dan weet je zeker dat je hem binnenkrijgt......heb ik ook gedaan.... Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 en sorry k heb nog een leuke foto. let op de open koffer bak Reageren
Adren4Line Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je een echte gta fan bent koop je hem meteen op de dag van de release Reageren
martijnn Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Precies, zinloos topic. Wat denk je nu zelf, dit is een GTA forum. Gaan we dan massaal zeggen, niet kopen?! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik zou hem niet kopen hoor XD Reageren
mastala Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik zou hem niet kopen hoor XD idd, lelijke graphics, slechte gameplay, k snap eigenlijk niet wat ik op dit forum doe:P haha Reageren
_niickk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Nja ik vind AC. echt een top game, maar wat ik in dit topic al bij iemand las was dat de journalisten er meer van maakten dat wat het was, daar ben ik het mee eens. Warmere kleuren betekend dat de kleuren als het ware uit het scherm springen, waardoor je de game veel realistischer ervaart. Ikzelf ga in ieder geval GTA IV direct kopen op 29 april, want het lijkt me een topgame, zoals GTA 3,Vice city en San Andreas ook waren. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Ik zou hem niet kopen hoor XD idd, lelijke graphics, slechte gameplay, k snap eigenlijk niet wat ik op dit forum doe:P haha Ik verdoe me tijd hierow , Op naar het Saint Row-Forum xD Bewerkt: 24 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
jellha Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Als je een echte gta fan bent koop je hem meteen op de dag van de release ik heb hem ergens vorig jaar al gepreordert , dus ik wacht al een tijd volgens mij wel meer mensen . Bewerkt: 24 maart 2008 door jellha Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Op de eerste vraag kan ik antwoorden, GTA IV moet je sowiezo kopen. Dat word een topper, Rockstar flikt het altijd om goede free-roaming games te maken. Zo hebben ze dat ook bij alle andere GTA's en Canis Canem Edit gedaan. Alleen de gta's voor gta3 waren een flop. Maar gtaIV word zeker een goede game(moet haast wel als je er 5 jaar aan werkt). De kleuren kan ik niet zo goed uitleggen. En framerate is hoefeel beelden per sec worden getoond(kan je uit testen met een webcam door hem eerst in 15frames per sec te zetten en dan 30frames per sec omdat ik al een tijd geen webcam meer heb kan ik even niet uitleggen hoe je dat moet doen). Dat is het dan wel z'n beetje. Ik vond GTA1, GTA: London, en GTA2 anders prima games hoor. Maar ieder zijn smaak he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.