Jump to content

kopen of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb ff 3 vraagjes

1.ik heb een vraagje ik heb begin 2008 een ps3 gehaald

en daarbij assassin's creed maar dat bleek een enorme mislukking te zijn :duh:

hoe kan ik zeker weten dat dit ook niet zo is bij gta iv

moet ik eerst een weekje ofso w8ten en op de internet lezen of het een goed spel is of niet of gelijk kopen?

Je moet er wel even mee rekening houden dat het een stuk moeilijker wordt. Bij SA was het gewoon lekker knallen en rijden, maar in GTA IV zal het wat minder makkelijker gaan.
Geplaatst:
ik heb ff 3 vraagjes

1.ik heb een vraagje ik heb begin 2008 een ps3 gehaald

en daarbij assassin's creed maar dat bleek een enorme mislukking te zijn :duh:

hoe kan ik zeker weten dat dit ook niet zo is bij gta iv

moet ik eerst een weekje ofso w8ten en op de internet lezen of het een goed spel is of niet of gelijk kopen?

Je moet er wel even mee rekening houden dat het een stuk moeilijker wordt. Bij SA was het gewoon lekker knallen en rijden, maar in GTA IV zal het wat minder makkelijker gaan.

Ik vond SA echt niet makkelijk hoor. De missie Freefall, HighJack, en Interdiction zijn enkele voorbeelden van missies waar ik erg veel moeite mee had.

Geplaatst:

Als het je te lang duurt dan geef ik je een goede TIP , koop The Godfather : Don's edetion .

Is een hele goede freeroaming game in de Maffia style waar je velen uren mee zoet bent totdat GTA IV uitkomt.

Trouwens zit in The Godfather : Don's edetion ook een coversysteem zoals achter voorwerpen schuil houden en er zit zelfs een goede vechtsysteem in en het ziet op de Playstation 3 tot wel goed uit.

Bij freerecordshop kost deze game maar €19,95

Geplaatst:
Als je een echte gta fan bent koop je hem meteen op de dag van de release ^_^
IDD, ik doe er wel iets belachelijks voor.

Ik heb het pre-order pakketje bij 'Intertoys' gehaald. Maar je kunt de game zelf niet bestellen.

Dat doen ze dus bij Intertoys niet. Je moet hem gewoon op de dag dat het spel uit komt gaan kopen.

Ik moet dus om IV als eerste in mijn buurt te hebben 29 april 7 uur 's ochtens uit mijn bed gaan.

Om voor de deuren van intertoys te staan. Want in mijn buurt is er een enorme RUN op Gta IV.

Bij de FreeRecordShop kun je het wel bestellen. Maar daar krijg je dan niet die 10 euro korting op van het pre-order pakketje. Omdat ik dat pakketje bij de Intertoys hebt gehaald :puh:.

Dus dat word vroeg opstaan :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...