Jump to content

GTA IV Pre order package vraagje.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb met Kerst de Pre Order kit gekocht. Heb ik dan Guaranteed het spel, of de Limited Edition ?

Geplaatst:

Dan heb je de gewone versie van GTA IV, teminste dat is wat ze bij Dixons hadden gezegt. Of het bij andere winkels ook zo is kan ik niet zeggen.

Geplaatst:

Ik denk standaart de gewone tenzij anders vermeld natuurlijk. Anders zouden mensen opeens moeten dokken voor de special edition terwijl daar niet om is gevraagt.

Geplaatst:

Het ligt eraan welke je had gepre-orderd. Heb je gezegd dat je de special-edition wou dan heb je die anders de normale.

Geplaatst:

ik heb nog een vraagje, waarvan ik vind dat ik geen heel nieuw topic voor hoef aan te maken: ik wil misschien gta IV pre orderen, maar wanneer krijg ik hem dan, waarschijnlijk op de dag zelf toch?, of is het handiger om om 8:00 voor de winkel te gaan liggen?

Geplaatst:

Natuurlijk hoef je dan niet voor de winkel te gaan liggen, dit is Amerika niet. Als je GTA IV hebt gepreorderd dan houden ze hem voor je apart, anders zie ik het nut er ook niet zo van.

Geplaatst:
ik heb nog een vraagje, waarvan ik vind dat ik geen heel nieuw topic voor hoef aan te maken: ik wil misschien gta IV pre orderen, maar wanneer krijg ik hem dan, waarschijnlijk op de dag zelf toch?, of is het handiger om om 8:00 voor de winkel te gaan liggen?

Thuisbezorg pre-order komt soms/vaak zelfs een of twee dagje eerder, en heel soms ook wat later.

Voor de winkel liggen is echt verspilde moeite aangezien je bij de meeste winkels ook kosteloos kan reseveren.

Geplaatst:

Thuisbezorg pre-order komt soms/vaak zelfs een of twee dagje eerder, en heel soms ook wat later.

Voor de winkel liggen is echt verspilde moeite aangezien je bij de meeste winkels ook kosteloos kan reseveren.

euhm.. volgens mij is het strafbaar als ze het spel afleveren voor de officiële datum dat het in de winkels ligt.

Geplaatst:

euhm.. volgens mij is het strafbaar als ze het spel afleveren voor de officiële datum dat het in de winkels ligt.

Ik bedoel dan ook dat je hem thuisbezorgt krijgt. Dat doen ze namelijk om zeker te weten dat hun klanten het spel op de dag van release binnen hebben. Natuurlijk gaan ze hem niet eerder in de schappen zetten.

Geplaatst:
Haha of je bent goede vriendjes met de winkel (Zoals ik) :puh:

Ja dat schijnt inderdaad erg handig te zijn, ik ben goede vrienden met Dixons in mijn woonplaats. Die regelen altijd dingen voor me omdat ik daar altijd consoles en spellen koop, een makkelijke manier van zaken doen zeg maar. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...