Ice Banana Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Hoi leden, Ik heb deze week wat zitten bijknutselen, allemaal kleine leuke dingetjes. Sommige zijn nog [WIP] dus verwacht er niet teveel van . Hier komen ze Signatures Large Piece; Mona "Pop Art" lisa Meer komen nog, ik plaats ze dan wel gewoon in dit toppic Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Zit wel potentieel werk in Effecten zijn overal erg mooi, en mooie kleuren. Mona Lisa Popstar is leuk idee, maar een iets te simpele uitvoering. Ik heb het idee dat ik dit met paint kan doen Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Puik werk, fraai gedaan Effecten op de achtergrond zijn alleemaal leuk, maar het is wat mij betreft allemaal wat veel en onrustig. Probeer voortaan wat 'zuiniger' te zijn met effecten. Dit is dus iets te vol. Verder is er veel rood, wat anders is altijd een goed idee, als het goed vermengd is. Ik geef het een 7,8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.