Radio Es. Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Type: James bond render Stijl: x Grootte: x Afbeelding: klikker-de-klik! Tekst: x Rand: x Kleuren: x Render (optioneel): Het logo tussen de rode rand. Extra (optioneel): Ik moet het wel in paint kunnen openen, dus dat het daar ook transparant is als achtergrond als ik hem open. Alvast bedankt
Arthis Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Type: James bond renderStijl: x Grootte: x Afbeelding: klikker-de-klik! Tekst: x Rand: x Kleuren: x Render (optioneel): Het logo tussen de rode rand. Extra (optioneel): Ik moet het wel in paint kunnen openen, dus dat het daar ook transparant is als achtergrond als ik hem open. Alvast bedankt Die ik voor je Edit: Af! http://img246.imageshack.us/img246/1091/007logodp8.png Het is nu een .PNG bestandje. Met mijn paint is de achtergrond niet transperant, maar ik heb een hele oude, simpele versie. Jij zal wel paintshop pro of dergelijke hebben en dan kan je hem denk wel openen met een transperante bg. I'm sorry. mods. Ik beseg net pas dat ik deze aanvraag helemaal niet mocht behandelen, omdat ik er al een open heb staan. Het was ook zo'n simpele aanvraag nogmaals heel veel sorry... Bewerkt: 22 maart 2008 door m.r.gido
Recommended Posts