Follow Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Weet iemand hier een gratis mysql database dat snel is en weinig downtime heeft. Voor de duidelijkheid, ik zoek dus een mysql hosting die snel is, weinig downtime heeft en oneindig ruimte. Neem als voorbeeld db4free.net (veel downtime) of freemysql.net (sloom). Maar dan een andere die snel en veel uptime heeft en forum database toelaat. Eventueel een betaalde, maar wel goedkoop dan! Reageren
Fuffie Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Waarom neem je trouwens geen betaalde hosting zoals (one,yourhosting) ect. Daar zit ook MYSQL ingebouwd of hoe je het ook zal zeggen ,maar ik heb even voor je opgezocht en ik kwam dit tegen. DDS Hosting. MVG Fuffie. Reageren
Follow Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Waarom neem je trouwens geen betaalde hosting zoals (one,yourhosting) ect.Daar zit ook MYSQL ingebouwd of hoe je het ook zal zeggen ,maar ik heb even voor je opgezocht en ik kwam dit tegen. DDS Hosting. MVG Fuffie. Oke, maar dat wordt mij wel wat te duur dan, ik wil namelijk alleen mysql hebben en geen php erbij dan. Iemand nog met andere suggesties. Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Iemand anders nog? Kan ook wel met een hosting zijn, maar het liefst zonder. Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Die DDS-Hosting valt opzich nog wel mee hoor... Anders raad ik je aan voor (gratis) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.