Jump to content

Wat vind jij de leukste spel voor de PSP ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga binnenkort een nieuwe spel kopen voor de psp. Dus nou wil ik weten welke nou de leukste is die jullie ooit hebben gespeeld. Ik heb gta vc en lc stories al. Dus alles behalve gta. Ik zelf vind Dbz dhin bodukai de leukste !!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind VCS het leukste maar Ratchet and Clack: Size Matters is ook wel geinig.

Ik ben toevallig ook aan het zoeken voor een nieuw spel op de PSP

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Test Drive unlimited is een leuk spel voor de PSP, dat is een combinatie van racen en free-roamen op de eilanden van Hawai. Een echte aanrader dus. :tu:

Geplaatst:

Loco Roco is erg leuk, maar het is mogelijk dat dit jouw smaak niet echt is.

Ik heb ook net de PU binnen, en daarin krijgt de nieuwe God of War ook een topcijfer. Die komt 28 maart uit, dus over een weekje. Patapon, een soort afwisseling op Loco Roco werd ook positief over gepraat.

Daxter schijnt ook erg leuk te zijn :)

En anders kan je altijd even op http://psp.ign.com kijken voor een lijstje van hoge gerate games.

Geplaatst:

Jah idd loco roco is niets voor mij maar daxter lijkt me wel leuk. Ik ga denk ik iets zoals : pro street of dominator halen.

Geplaatst:

Pff. Zijn er veel leuk. Maar ik vind deze 3 het leukst.

- Jack Ass

- Grand Theft Auto: Vice City Stories

- Medal Of Honor Heroes

Geplaatst:

Ik zou voor God of War: Chains of Olympus gaan. Dat is een nieuw God of War deel, die in Nederland op 28 maart in de winkels ligt. De gameplay is gewoon weer super goed zoals bij GoW 1 en GoW 2, en in Amerika is hij al een tijdje uit en daar doet hij het ook heel goed. Gewoon een waardig deel uit de God of War reeks, en beter dan dat kan je bijna niet krijgen, al helemaal op de PSP als je LCS en VCS al hebt :)

Geplaatst:
Ik zou voor God of War: Chains of Olympus gaan. Dat is een nieuw God of War deel, die in Nederland op 28 maart in de winkels ligt. De gameplay is gewoon weer super goed zoals bij GoW 1 en GoW 2, en in Amerika is hij al een tijdje uit en daar doet hij het ook heel goed. Gewoon een waardig deel uit de God of War reeks, en beter dan dat kan je bijna niet krijgen, al helemaal op de PSP als je LCS en VCS al hebt :)

@Cesar, let er wel even op dat dit een redelijk kort spel is. In de review werd gezegd dat het uitspelen ongeveer 5 a 6 uur duurde (voor mij zal dat dan een uur of 10 worden :clown:), maar het is dus geen spel zoals VCS waar je wekenlang met missies bezig zal zijn.

Geplaatst:

@Cesar, let er wel even op dat dit een redelijk kort spel is. In de review werd gezegd dat het uitspelen ongeveer 5 a 6 uur duurde (voor mij zal dat dan een uur of 10 worden :clown:), maar het is dus geen spel zoals VCS waar je wekenlang met missies bezig zal zijn.

Oh jammer pro street ga ik neit meer nemen nadat ik de gameplay heb gezien, burnout legend ga ik denk ik nemen ziet er veel harder uit, en dan neem ik nog een spel omdat legens goedkoop is.

Geplaatst:

Nog een goeie trouwens: WipeOut. Een lekkere snelle racegame, ben er gisteravond een uurtje mee bezig geweest en ik vond het tof! :)

Geplaatst:
Pff. Zijn er veel leuk. Maar ik vind deze 3 het leukst.

- Jack Ass

- Grand Theft Auto: Vice City Stories

- Medal Of Honor Heroes

jackass niet doen hij zuigt maar MoH Heroes is wel vet voral milti andere die ik nog leuk vind is tekken DR en Midnight club

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...