Jump to content

Mods

Bloodz & Cripz member

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik een hoofd installeer, wat vervang en wat doe ik dan eigenlijk???

En ik vind vaak ook wapen sets, is dat gwoon hetzelfde als een wapen vervangen, maar vervang je dan meer wapens tegelijkertijd???

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bloodz & Cripz member

19

• DenkaanHenk

10

• Ghost_Rider

3

• FerryN

2

Geplaatst:
Als ik een hoofd installeer, wat vervang en wat doe ik dan eigenlijk???

En ik vind vaak ook wapen sets, is dat gwoon hetzelfde als een wapen vervangen, maar vervang je dan meer wapens tegelijkertijd???

Als je een nieuw hoofd instaleert vervang je CJ's hoofd.. :7

Meestal moet je een bepaald kapsel scheren, maar dat staat in de readme aangegeven. :Y

Die wapensets doe je hetzelfde als wapens vervangen. Meestal zitten er meerdere txd's en dff's in. Vervang deze allemaal en je hebt verschillende wapens. :)

Geplaatst:

Oke de wapens snap ik, maar dat hoofd nog ni helemaal. Dus ik heb nog een vraag wat is precies het readme??

Geplaatst:

In een Readme staat beschreven hoe je de mod moet instaleren, dat is altijd handige informatie als je een mod wil instaleren. :Y

Geplaatst:

Oke, dus als ik het goed begrijp gebeurt het kapsel zo... Je scheert een bepaald kapsel en dat soort dingen en wat je met je haar moet doen staat in het readme (uitleg). Dan kan je hem in het spel zetten en vervang je dat kapsel wat je hebt gekocht bij de barber. gaat het zo???? :?

Hopelijk is het goed :D:tu::cya:

Geplaatst:

En tevens die hoofd moet je installeren in player.img, daar staan ook alle kledingstukken in.

Zo heb je ook autopacks en kledingpacks

Greetz

Geplaatst:

Ja inderdaad, als je er een ander kapsel hebt ingezet dan krijg je die in de plaats van een kapsel dat al in het spel zit. En kun je dat bij de kapper laten knippen. :)

Geplaatst:

Maar mijn laatste vraag is of je het haar en kleding (dus je uiterlijk) ook met IMG.tool kunt doen??? :tu:

Geplaatst:

ooohhhh... Maar ik ben nog 1 basis vraag vergeten en dat is. Kan je ook al een auto of kleding of haar of wapens tijdens je spel bijvoorbeeld als je als in San Fierro zit??

Geplaatst:

Ja dat kan, alleen alle kledingwinkels zijn dan nog niet beschikbaar. Want als je in Las Venturas komt is Victim pas open, en Didier Sachs is pas open als je aan het eind van het spel weer terug in Los Santos komt. ;)

Geplaatst:

Maar nu weet ik hoe ik alles erin moet zetten, maar.... Ik zie ook vaak programma's zoals cheatdevice en GTA SA manager. Maar hoe installeer ik die programma's, gaat dat net zoals kleding en wapens en auto's???? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...