Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als ik een hoofd installeer, wat vervang en wat doe ik dan eigenlijk??? En ik vind vaak ook wapen sets, is dat gwoon hetzelfde als een wapen vervangen, maar vervang je dan meer wapens tegelijkertijd??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Als ik een hoofd installeer, wat vervang en wat doe ik dan eigenlijk???En ik vind vaak ook wapen sets, is dat gwoon hetzelfde als een wapen vervangen, maar vervang je dan meer wapens tegelijkertijd??? Als je een nieuw hoofd instaleert vervang je CJ's hoofd.. Meestal moet je een bepaald kapsel scheren, maar dat staat in de readme aangegeven. Die wapensets doe je hetzelfde als wapens vervangen. Meestal zitten er meerdere txd's en dff's in. Vervang deze allemaal en je hebt verschillende wapens. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Oke de wapens snap ik, maar dat hoofd nog ni helemaal. Dus ik heb nog een vraag wat is precies het readme?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 In een Readme staat beschreven hoe je de mod moet instaleren, dat is altijd handige informatie als je een mod wil instaleren. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Oke, dus als ik het goed begrijp gebeurt het kapsel zo... Je scheert een bepaald kapsel en dat soort dingen en wat je met je haar moet doen staat in het readme (uitleg). Dan kan je hem in het spel zetten en vervang je dat kapsel wat je hebt gekocht bij de barber. gaat het zo???? Hopelijk is het goed Reageren
FerryN Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 En tevens die hoofd moet je installeren in player.img, daar staan ook alle kledingstukken in. Zo heb je ook autopacks en kledingpacks Greetz Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Kan je uiterlijk niet installeren met IMG.tool???? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja inderdaad, als je er een ander kapsel hebt ingezet dan krijg je die in de plaats van een kapsel dat al in het spel zit. En kun je dat bij de kapper laten knippen. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Maar mijn laatste vraag is of je het haar en kleding (dus je uiterlijk) ook met IMG.tool kunt doen??? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja dat moet met IMG Tool, >>>hier<<< kun je IMG Tool trouwens downloaden. Succes! Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 thnx nu weet ik het uiterlijk helemaal. Hartelijk dank allemaal!!! Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ooohhhh... Maar ik ben nog 1 basis vraag vergeten en dat is. Kan je ook al een auto of kleding of haar of wapens tijdens je spel bijvoorbeeld als je als in San Fierro zit?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja, dat kan. Het maakt niks uit waar je bent in het spel, modden kun je altijd.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ja dat kan, alleen alle kledingwinkels zijn dan nog niet beschikbaar. Want als je in Las Venturas komt is Victim pas open, en Didier Sachs is pas open als je aan het eind van het spel weer terug in Los Santos komt. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Maar nu weet ik hoe ik alles erin moet zetten, maar.... Ik zie ook vaak programma's zoals cheatdevice en GTA SA manager. Maar hoe installeer ik die programma's, gaat dat net zoals kleding en wapens en auto's???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.