DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Die mods hoef je niet te instaleren, die staan op je bureaublad of in Mijn Documenten om te kunnen gebruiken. Simpelweg met een dubbelklik, lees de Readme voor verdere informatie. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ooh... Oke nu snap ik dat maar jij zegt ''lees het readme voor meer informatie'', maar welk readme moet ik dan leze?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Bij elke mod zit wel een Readme, of het kan ook LeesMij heten. Als je de mod uitpakt met Winrar dan zie je de Readme ( LeesMij ) als het goed is staan op je bureaublad of in Mijn Documenten. Bewerkt: 23 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Oke, maar ik heb nog een vraag over auto's. Hoe kan je de kleuren veranderen van auto's die je hebt gedownload?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat kun je bij de Pay Spray of bij een Tuningshop doen, het ligt er ook aan wat voor auto je erin zet. Iedere auto kan in de Pay Spray, maar niet alle auto's kunnen in de Tuningshops. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 oohhhh... Ik d8 dat et vet moeilijk was, maar het is dus ni moeilijk om het een andere kleur te gefe thnx Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Maar ben nu bezig met cheatdevice, maar er staat ni een link voor het hele pakket ik snap het totaal ni HELP!!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 >>>Hier<<< is de downloadlink naar de Europese versie van de CheatDevice, veel plezier ermee. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 I dat bestand voor grand theft auto san andreas?? En is dat bestand voor de PC versie van cheatdevice?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nee voor GTA LCS, een CheatDevice voor GTA San Andreas bestaat helaas niet. Wel is er een soort van CheatDevice genaamd de Noobmode, die kun je >>>hier<<< downloaden. Veel plezier ermee. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat kun je bij de Pay Spray of bij een Tuningshop doen, het ligt er ook aan wat voor auto je erin zet. Iedere auto kan in de Pay Spray, maar niet alle auto's kunnen in de Tuningshops. Helaas is dit fout, Politievoertuigen kunnen er niet in en brandweerwagen en ambulance kunnen er niet in! Tevens kun je de kleuren vervangen in de Carcols.dat, maar dat is iets moeilijker. Cheaten kun je via de 151+ trainer, easy om op google te vinden, typ je gewoon 'gta sa 151+ trainer' en je vind hem al. Is een hele fijne trainer, kun je ook voertuigen mee spawnen. Greetz Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik heb nog een vraagje. een programma op www.sanandreaspc.nl heet sa opened up. Maar ik snap ni hoe ik dat kan installeren kan iemand mij helpe?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Kijk gewoon in de Readme zou ik zeggen, je kan trouwens ook bij de Noodmode wat ik hier boven heb uitgelegt de opened up versie downloaden. Dat is alleen een kwestie van tijdens de instalatie het tweede hokje aan te vinken, succes. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik probeer een programma te downloaden en dat programma heet ''gta sa manager'', maar als ik het wil installeren zegt het programma ''Component 'GTA.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid'' weet iemand wat dit betekent en wat ik moet doen, want ik snap het echt ni!!! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Dan Start Je Dat Programma Gewoon Op En Dan Kun Je Ook Mods Installeeren. Maar Met SAMI Kun Je AlleenAuto's Installeeren succes! Oops, Zat Bij 1e Pagina Te Kijken Nieuwe Versie: Probeer San Andreas Eens Opnieuw Te Installeeren. Bewerkt: 23 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.