Jump to content

Mods

Bloodz & Cripz member

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bloodz & Cripz member

19

• DenkaanHenk

10

• Ghost_Rider

3

• FerryN

2

Geplaatst:

Zet het .exe bestand eens in je San Andreas map. Deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als je het bestand erin hebt gezet probeer het dan nog eens. :)

Geplaatst:

Nee, werkt ni

Ik heb winRAR, maar bij elk bestand gaat het fout!!!! Vooral zegt winRAR veel dat hij het bestand niet kent of dat het beschadigd is of dat de file niet compleet is. Weet iemand wat ik moet doen???

Geplaatst:

Probeer het anders eens via mijn host te proberen (weet niet of het verschil uit maakt, maar toch): Klik. Pak het dan eens uit en start het op. Werkt het niet, dan moet je GTA.ocx eens downloaden. Hier kan dat. Download hem eens en zet 'm in je SAPM-map. Werkt het nu nog niet? Download gta.ocx nog eens en zet hem ditmaal in de map 'WINDOWS', deze map staat vaak op het C-station. Eenmaal in de map 'WINDOWS' gezet, moet je eens naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' gaan en dit typen:

regsrvr32 GTA.ocx

Druk eens op 'OK' en kijk of hij 'DllRegisterServer van GTA.ocx geslaagd' zegt. Als dat zo is moet SAPM werken. Succes! :)

Geplaatst:

Wat bedoel je eigenlijk met jou host??? :D

Het lukt allemaal niet!!! Bij jouw host kan hij het ook ni en zegt hij hetzelfde als bij mij en en ik kan de SAMP-map niet vinden en als ik hem bij windows wil zetten zegt hij ''dit bestand hoor hier niet thuis, wilt u dit bestand bij gebruikers plaatsen'' en dan staat er ja en nee en als je nee drukt gaat het icoon weg. Kan iemand anders mij helpen ik heb echt hulp nodi!!!! :N:N:N:N:N:N

Het werkt namelijk niet, omdat als ik de bestanden die jij geeft wil downloaden moet ik het uitpakken en openen met winRAR en winRAR doet het niet weet iemand een ander uitpak programma wat wel goed werkt totdat winRAR het wel doet???? :tu:

>>> Door Dutchy3010: Tripplepost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop. ;)<<<

Geplaatst:

Hoi,

ik zoek wat waarmee ik IMG bestanden kan uitpakken, want als ik een mod wil installeren (een wapen) en ik ben bij stap 4 (dus de stap waarbij ik de file ''gta3'' moet openen) zegt de computer ''C:\Program Files\Rockstar games\ GTA san andreas\models\gta3.img archief heeft onbekend formaat of is beschadigd'' weet iemand een programma waarmee ik IMG bestanden kan uitpakken?

Hopelijk thnx :D:tu:

Groeten,

Bloodz & Cripz member.

Geplaatst:

Met IMG Tool kun je dat. Je kunt het hier downloaden. Pak het bestand uit met WinRAR of iets anders waar je .rar of .zip archieven mee kunt openen. Druk rechts op het .rar-archief en kies 'Uitpakken in \IMGTool'. In de uitgepakte map staat het programma. Start het op en ga dan verder bij de installatiestappen. Hier vind je nog een uitleg voor IMG Tool. Daarin staat nog eens in het Nederlands beschreven hoe je een modificatie installeert. Succes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...