klikoe Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Heey ik vroeg me af als je een gang rekruteert van meer dan 3 mensen, je die dan in een andere auto kan stoppen. Want anders kan je er maar 3 ergens mee naar toe nemen. Tenzij je een bus heb, maar die zijn nooit in de Grove Street. klikoe Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik kan wel een mod maken waardoor er een bus rijdt in Grove Street maar daar heb je nu niet veel aan. Verder met die gang in 2 auto's dat wordt hem niet. Je kan het maar in 1 auto doen. Reageren
klikoe Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ok bedankt maar dat rekruteren is dan eigenlijk geen lol aan. klikoe Reageren
raymono Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Het kan alleen met 3 mensen als je ze mee wilt nemen in je auto. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Je zou een bus kunnen spawnen met de carspawner, >>>hier<<< kun je de carspawner downloaden. Succes! Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ok ik doe het nu met een vierdeurs auto maar als ik homies rekruteer en in een auto stap, zit voor hun altijd de deur op slot. Hoe doe ik de deur open? klikoe Reageren
Jay; Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ok ik doe het nu met een vierdeurs auto maar als ik homies rekruteer en in een auto stap,zit voor hun altijd de deur op slot. Hoe doe ik de deur open? klikoe Ik snap niet precies wat je bedoelt. Als je samen met je gang in een auto zit dan kunnen ze er pas uit als jij er uit gaat. Als jij in de auto stapt dan stappen hun ook in. Eerder niet. Reageren
Picaku Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heb jij misschien de n00bmode? Want als je bij de n00bmode oneindig leven van speler en auto inschakeld, gaan de deuren ook opslot. (Kan de politie de deur niet open trekken) Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Als ik 3 homies rekruteer, en ik stap in een auto. Normaal gaan ze er gewoon in, maar nu trekken ze aan de deuren. Die niet open gaan. Als ik erin ga gaan de deuren op slot. (ik hoop dat het zo duidelijk is) Edit: Picaku was me net voor met typen Bewerkt: 23 maart 2008 door klikoe Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heb jij misschien de n00bmode? Want als je bij de n00bmode oneindig leven van speler en auto inschakeld, gaan de deuren ook opslot. (Kan de politie de deur niet open trekken) Ja ik heb de n00bmode bedankt Picaku. Ik doe voortaan de oneindig leven van spelen en auto uit. Hartelijk dank. Reageren
Picaku Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) dan is het goed --------------------------------------- Als ik 3 homies rekruteer, en ik stap in een auto. Normaal gaan ze er gewoon in, maar nu trekken ze aan de deuren. Die niet open gaan. Als ik erin ga gaan de deuren op slot. (ik hoop dat het zo duidelijk is) Edit: Picaku was me net voor met typen (En omdat Klikoe net na mij was dacht ik dat Klikoe het tegen mij had ) Bewerkt: 23 maart 2008 door Picaku Reageren
bface Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ge kunt ook me ne ziekenwagen rijde daar kune er k een paar in Reageren
hielkeh Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ge kunt ook me ne ziekenwagen rijde daar kune er k een paar in Ook in de abulance kunnen maar 4 personen. Cj + 3 homies. er gaan er 2 achterin, en 1 naast Cj. Reageren
hc4l Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik had het een keer toen had ik een paar gangmembers gerecruteerd. Toen ik in een auto stapte, stapte de rest in een andere auto. Weet iemand hoe dta komt? Groetjes Hc4l Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik denk dat het komt omdat je dat verzonnen hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.