conversuh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik weet dat een beetje off topic is maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Vraagje: is er een manier dat er iemand anders in een auto rijd en cj kan schieten? (zoals in de missie: Reuniting the Families) Kan je dit ook doen als je niet met een missie bezig bent ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Nee, je kan wel Grove members recruiten, in een auto gaan rijden en dan gaan de Grove members schieten. Maar dat jij schiet, zoals in de missies, kan niet. Reageren
conversuh Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Nee, je kan wel Grove members recruiten, in een auto gaan rijden en dan gaan de Grove members schieten. Maar dat jij schiet, zoals in de missies, kan niet. Ah ok speitig , bedankt Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Er was ergens een mod voor dit probleem. Ofwel hadden ze gevraagd om deze mod. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik denk dat het komt omdat je dat verzonnen hebt Waar zit de thanks knop! Geweldig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.