Jump to content

Inbreek masker

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand aub een mod maken dat je het inbreek masker gewoon kan gebruiken buiten Burglary? De bestandjes voor het masker zitten in Player.img en heten Balaclava.txd en Balaclava.dff

Kan iemand een mod maken dat de inbreek masker wordt verwisseld met de Hockey masker van Pro Laps? Want die vind ik toch lelijk

Geplaatst:

Ik heb de textures van de Hockey Mask en de Ski Mask bekeken en die hebben een verschillende opbouw:

Hockey Mask:

hockeyvt9.png

Ski Mask:

balaclavaoq9.png

Zoals je ziet hebben ze een verschillende opbouw en als je de texture van de Ski Mask vervangt met die van het Hockey Mask krijg je iets heel raars. Opbouw gelijk zetten aan de Hockey Mask opbouw kan ik niet.

Geplaatst:

het wordt heel moeilijk maar ik doe een poging.

geef mij een uur

hoe heet het ski mask bestand? dan zet ik hem er gelijk in.

Geplaatst:

Het inbreek masker is balaclava.dff en balaclava.txd

Het hockey masker is hockeymask.dff en hockey.txd

Geplaatst:

Ik heb de texture van bierbuikje bekeken, maar ~Lance Vance wou dat je het Ski Mask kon kopen ipv het Hockey Mask. Niet dat je nu het Hockey Mask op hebt bij het inbreken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb geen mod, maar wel een glitch voor je, voor de PS2 eigenlijk, weet niet of het lukt op de PC.

Wel leuk om te proberen, deze glitch had ik ook gedaan op de Xbox, daar werkte hij wel iedergeval.

Hier komt ie:

Start een Burgarly missie, dan ga je naar een kapper toe, parkeer daar die Van, ga je in de kappershop en kies je een kapsel, dit doe je tot dat de tijd verlopen is, dan ga je weer uit de kappershop en heb je je Mask nog, weet niet of je hem houdt tijdens saven, je moet dat niet gepakt of dood gaan.

Bron: Gamespot (Heb hem vertaald een beetje, je moet ff via zoeken de glitch vinden)

Greetz

Edit, ik heb ff geprobeerd, IT'S ALIVE!

Moet hem nog wel ff ietsjepietsje groter scale, paar mm maar, dan zit is over zijn hele bolle kop.

Pics ofcourse:

inbreekmaskerfk2.th.png

Hier zie je een kleine bugje

inbreekmasker2cj0.th.png

Hier is ie bijna helemaal goed.

En hij vervangt de hockeymask!

Crap, krijg de mask wel wat groter zodat hij zou moeten passen, maar krijg een fout bij het exporten, heb dat al gedaan met de skinmodifier.

Dus moet je ff iemand anders vragen, heb wel de drie bestanden geupload.

Hockey.txd

Hockeymask.dff

Bovenste twee is met bug, onderste zou dat moeten verholpen zijn.

Inbreekmask.max

Gemaakt in 3dsmax 2008.

Greetz

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...