Hackman Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) als ze zeggen dat je je render meer moet inblenden wat bedoelen ze dan? en als je auto's gaat veranderen, ze noemen dat pictuning of zoiets, hoedoeje dat dan? met selecties kan ik de kleuren van een auto veranderen alleen sommigen die veranderen de wielen enz ook nog, hoe doe je dat? Bewerkt: 23 maart 2008 door RonaldVC titel wat duidelijker gemaakt. Reageren
M4X Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 als ze zeggen dat je je render meer moet inblenden wat bedoelen ze dan? Inblenden is de render een soort van in de signature plaatsen, zodat hij goed bij de achtergrond past en zodat het geen knip en plakwerk lijkt. Dat heb je namelijk als de render niet (goed) is ingeblend, dan lijkt het namelijk gewoon alsof hij er bovenop geplakt is. Een goede tutorial erover vind je hier. en als je auto's gaat veranderen, ze noemen dat pictuning of zoiets, hoedoeje dat dan?met selecties kan ik de kleuren van een auto veranderen alleen sommigen die veranderen de wielen enz ook nog, hoe doe je dat? Daar zijn ook tutorials over, die vind je hier en hier Reageren
Hackman Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 eh euhm... ik ben even gaan kijken bij je tweede link enne... bij de stap "BodyKit" gaat het niet goed... Ze zeggen dat ik Edit-->Free transform moet doen alleen dat wil niet. ik heb namelijk geen photoshop maar GIMP. met GIMP kun je precies hetzelfde doen als met photoshop alleen die functie kan ik bij GIMP niet echt vinden... kan iemand me daarmee helpen? PS:Ik heb GIMP omdat dat gratis is en PS een beetje veel kost voor iets wat je ook gratis kan krijgen Reageren
M4X Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 eh euhm...ik ben even gaan kijken bij je tweede link enne... bij de stap "BodyKit" gaat het niet goed... Ze zeggen dat ik Edit-->Free transform moet doen alleen dat wil niet. ik heb namelijk geen photoshop maar GIMP. met GIMP kun je precies hetzelfde doen als met photoshop alleen die functie kan ik bij GIMP niet echt vinden... kan iemand me daarmee helpen? PS:Ik heb GIMP omdat dat gratis is en PS een beetje veel kost voor iets wat je ook gratis kan krijgen Bij de 'free transform' functie in Photoshop kan je dingen vrij bewegen. Je kan ze niet alleen kleiner en groter maken, maar ook laten draaien, en in bepaalde opzichten bijvoorbeeld een hoek groter maken etc. Ik denk dat je gewoon naar een simpele functie moet zoeken, die GIMP vast wel zal hebben, waarmee je objecten kan verplaatsen, draaien, en groter of kleiner maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.