El Condor Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Kan iemand mij helpen met de missie: Madd Dogg? Ik moet die man opvangen met die auto, maar hij springt veel eerder en zo kan ik het niet halen Ik heb het spel op de ps2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Dan heb je de Riotcheat gebruikt, dan springt Madd Dogg eerder van het dak dan je hem op kunt vangen. Je zou helaas een newgame moeten gaan starten. Bewerkt: 23 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) dat zal wel een bug zijn want pas als jij de auto eronder hebt gereden dan springt hij pas. en je moet ook een savegame plaatsen ps. denkaandenk was met net voor Bewerkt: 23 maart 2008 door bierbuikje Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heb je misschien in het verleden een keer de 'Riot-cheat' gebruikt? Als dat zo is, gebeurt namelijk het volgende: Wanneer je de "Riot-cheat" hebt gebruikt en met deze cheat je spel hebt bewaard zal Madd Dogg gelijk na de cutscene springen, hierdoor is het onmogelijk om het spel uit te spelen. De enige oplossing is om een nieuw spel te starten of een savegame te laden waarin de "Riot-cheat" niet is gebruikt. Mocht het zo zijn, zit er dus echt niets anders op dan opnieuw te beginnen of een andere savegame te halen die net na deze missie is opgeslagen. Reageren
El Condor Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 het zou kunnen kloppen, een tijdje heb ik veel lopen cheaten omdat ik er niet uitkwam. ook een dat iedereen gaat vechten met elkaar enzo volgens mij is dit die cheat dan zit er niks anders op dan opnieuw beginnen bedankt voor de reacties allemaal El Condor Reageren
Jay; Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Wat je ook kunt doen is Savegames downloaden. Klik hier voor V1. Klik hier voor V2. Edit: Je hebt gelijk GTA-fan2. Iets te snel doorheen gelezen. Bewerkt: 23 maart 2008 door Jay; Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Wat je ook kunt doen is Savegames downloaden. Klik hier voor V1. Klik hier voor V2. Daar heeft hij niks aan. In de hoofdpost vertelt hij al dat hij over de PS-2 versie beschikt. Met wat geluk kun je ergens een riot-cheat-loze savegame vinden. Je zou desnoods deze savegame kunnen downloaden. Je moet volgens mij wel over een Armax beschikken. Lees de instructies en benodigdheden bij de hoofdpost even door. Je bent met die save-game wel bij 'Monster' van MIke Toreno. Cheats zijn gebruikt.Je hebt natuurlijk nog heel wat te doen voordat je bij 'Madd Dogg' bent. MAar ik denk dat het in ieder geval beter is dan helemaal opnieuw bij het begin te beginnen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Damn waarom maken mensen toch altijd deze fout? Als je de Riot cheat wil gebruiken, save dan niet. Eigen schuld dikke bult, als je ff eerder hier had gekeken had je het kunnen weten. Reageren
dynastus Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Damn waarom maken mensen toch altijd deze fout? Als je de Riot cheat wil gebruiken, save dan niet. Eigen schuld dikke bult, als je ff eerder hier had gekeken had je het kunnen weten. helemaal gelijk mensen moeten niet zo dom zijn om de Riot cheat te gebruiken want uiteindelijk moet je op de blaren zitten. Reageren
Jay; Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Damn waarom maken mensen toch altijd deze fout? Als je de Riot cheat wil gebruiken, save dan niet. Eigen schuld dikke bult, als je ff eerder hier had gekeken had je het kunnen weten. Niet iedereen gaat kijken op het internet of er wellicht een cheat is waardoor je een missie niet meer kunt doen. De meesten gaan fanatiek door met het spelen van GTA SA en gebruiken dan een paar cheats. Natuurlijk is het dom om bij een cheat te saven maar om bij elke game die je speelt te kijken op het internet vind ik ook overbodig. Om op zo een manier te reageren slaat nergens op. Het voegt niets toe en de topicstarter word er ook niet bepaald wijzer op. Er werd immers meerderen keren voor jou post verteld wat de gevolgen waren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.