GTA Haas Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Eindelijk!!! Ik ga dit gelijk aan al mijn vrienden doormailen! Zal ik ook doen als ik jou was En je weet niet hoe blij ik ben Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ja ow ik bedoel JEEEUUUUU wat een zeurkloot was dat zeg en nu gaan we met z'n alle feest vieren Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 er komt helaas toch wel weer zoeen zeikert en ooit zullen ze winnen helaas maar ik hoop niet voor 29 april Reageren
Capodaano Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Goed nieuws! Er moest een einde aan komen. Maar ik durf te wedden dat jij op één of ander manier toch doorgaat met zijn irritante hobby. Vraag me niet hoe. Nee inderdaad, volgens mij zijn we ook nog niet helemaal van hem af Hij verzint er wel wat op Reageren
Miek Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Eindelijk gedaan met die +++++zakkerij Reageren
maikel jonson Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 weet je wat rockstar moet doen om hem te jennen zijn brijvenbus vol met gta IV reclame duwe dit is zeer goed nieuws voor de gamewereld maar denk je niet dat thompson nu de fakkel door geeft aan een collega die zijn mening steunt Reageren
Capodaano Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ze moeten serieus een keiharde diss-missie maken richting Jack Thompson Reageren
philip14 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ze moeten serieus een keiharde diss-missie maken richting Jack Thompson Die is er al: klik Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ahaha, LoL!!! Tegen GTA IV En ze maken ook nog een missie over je! Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ahaha, LoL!!!Tegen GTA IV En ze maken ook nog een missie over je! Volgens mij mag R* zoiets niet doen Maar dat weet ik nieJ seker Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ahaha, LoL!!!Tegen GTA IV En ze maken ook nog een missie over je! Volgens mij mag R* zoiets niet doen Maar dat weet ik nieJ seker R* heeft een tijdje geleden ook al bevestigd dat Jack Thompson niet die advocaat is. (er staat (teminste bij de psp versie wel) altijd in het begin dat het spel niet is gebaseerd op echte personen ed.) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ahaha, LoL!!!Tegen GTA IV En ze maken ook nog een missie over je! Volgens mij mag R* zoiets niet doen Maar dat weet ik nieJ seker R* heeft een tijdje geleden ook al bevestigd dat Jack Thompson niet die advocaat is. (er staat (teminste bij de psp versie wel) altijd in het begin dat het spel niet is gebaseerd op echte personen ed.) Dat kunnen ze wel zeggen, maar dat doen ze toch Ryder in GTA SA bijvoorbeeld is gebaseerd op Eazy-E, ze lijken sprekend op elkaar. Zoek maar eens op Google een foto van Eazy-E en je ziet duidelijk de gelijkenis. Reageren
mastala Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ahaha, LoL!!!Tegen GTA IV En ze maken ook nog een missie over je! Volgens mij mag R* zoiets niet doen Maar dat weet ik nieJ seker R* heeft een tijdje geleden ook al bevestigd dat Jack Thompson niet die advocaat is. (er staat (teminste bij de psp versie wel) altijd in het begin dat het spel niet is gebaseerd op echte personen ed.) Dat kunnen ze wel zeggen, maar dat doen ze toch Ryder in GTA SA bijvoorbeeld is gebaseerd op Eazy-E, ze lijken sprekend op elkaar. Zoek maar eens op Google een foto van Eazy-E en je ziet duidelijk de gelijkenis. ja idd:D haha sprekend.. had knog nie eens gezien.. oooh die acvocaat is geen thompson zeggen ze:P Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Mission Passed!! Hehe, gelukkig is dat irritante ventje uitgeschakeld. Maar hoelang zal het duren voor er zo'n nieuwe vent opstapt? Daar Ben ik het helemaal met je eens En ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.