chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 1 ding snap ik niet. Als ik de code gebruik dat je nooit politie krijgt (AEZAKMI) en ik ga een politie-garage in, dan hoor je wel de sirenes gaan en gaan ze op me schieten. Hoe kan dit? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Omdat ze dan sowiezo altijd op je schieten in een politie garage, ook zonder de cheat AEZAKMI is dat zo. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Omdat ze dan sowiezo altijd op je schieten in een politie garage, ook zonder de cheat AEZAKMI is dat zo. Ok. Bedankt Reageren
pasgal Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) 1 ding snap ik niet.Als ik de code gebruik dat je nooit politie krijgt (AEZAKMI) en ik ga een politie-garage in, dan hoor je wel de sirenes gaan en gaan ze op me schieten. Hoe kan dit? Heb je die code gedaan toen je nog geen wanted level had? Dan heb je voor altijd de politie achter je aan. Je moest die code dan dus intypen als je ze achter je aan had. Edit: Per ongeluk verkeerd gelezen srry Bewerkt: 23 maart 2008 door pasgal Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) 1 ding snap ik niet.Als ik de code gebruik dat je nooit politie krijgt (AEZAKMI) en ik ga een politie-garage in, dan hoor je wel de sirenes gaan en gaan ze op me schieten. Hoe kan dit? Heb je die code gedaan toen je nog geen wanted level had? Dan heb je voor altijd de politie achter je aan. Je moest die code dan dus intypen als je ze achter je aan had. Het kan ook zijn dat de politie gewoon achter criminelen aanzitten. Daar wordt ook altijd bij geshoten Ik had het gedaan toen ik politie achter me aan had, toen (ongeveer 10 min. later) ging ik in de garage en begonnen ze op me te schieten! p.s. Het is al bekend maar wat altijd grappig is om te zien is, dat de politie onschuldige mensen doodschieten Bewerkt: 23 maart 2008 door chopchop51 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je de cheat doet dat je niet dood kan gaan door kogels,kun je gewoon die garage binnelopen zonder dat je 'Wasted' wordt.. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je de cheat doet dat je niet dood kan gaan door kogels,kun je gewoon die garage binnelopen zonder dat je 'Wasted' wordt.. Ok, Thanx, maar welke cheat is dat dan? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat is de cheat BAGUVIX. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat is de cheat BAGUVIX. O.. die. Jah ik dacht dat je het anders bedoelde, maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.