Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heey.. Weet iemand hier hoe je onder water kan lopen,over de bodem??? Bossinkje Reageren
Jay; Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Zover ik weet kan je niet echt onder water lopen tenzij het water ondiep is. Wel kun je bij de bodem zwemmen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik heb toch wel in andere topics gelezen dat dat kon.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Met even Googlen heb ik een filmpje voor je gevonden en wel , succes ermee! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Met even Googlen heb ik een filmpje voor je gevonden en wel , succes ermee! Bedankt,maar uit dat filmpje kan ik er ook niet uitkomen hoe je nu onder waten moet lopen,wat je daarvoor moet doen..Hij dook naar de bodem,en opeens kon hij lopen.. Ik ben ook naar beneden gedoken,maar er iets niks gebeurd.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Het is waarschijnlijk alleen bij dat stuk water zo, tussen Las Venturas en Red County bij die bruggen. Bewerkt: 23 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Zou je misschien een kaartje kunnen maken voor me?? Bossinkje Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik heb even een gemaakt. Je moet op de bodem zwemmen van het aangegeven gebied, dan zul je ergens op de grond vallen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Oke,bedankt. Ik zal het straks even proberen. Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je de n00bmode heb, en je gebruikt de save anywhere mod onder water, dan kan je onder water lopen. Zonder dat je lucht op gaat. klikoe Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je de n00bmode heb,en je gebruikt de save anywhere mod onder water, dan kan je onder water lopen. Zonder dat je lucht op gaat. klikoe Als je de glitch hebt gevonden en je loopt onderwater dan zal de zuurstofbalk weg zijn en is er geen zorgen dat je geen adem meer hebt. Je hebt dus geen cheats/mods ervoor nodig. Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Maar ik wil alleen zeggen dat als hij de exacte locatie niet vind, hij gewoon de n00bmode moet installeren. klikoe Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik had de locatie wel gevonden,is niet zo moeilijk met een mapje met de locatie Maar ik speel op de Xbox,dus kan ik de n00bmode niet downloaden Reageren
hielkeh Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Er zijn meerdere manieren om onderwater te lopen.Je kan het zoals al ezegd met de n00bmode doen, maar ook met de walk under water' functie van s0beit. Er is ook een bug dat als je bij het strand ten zuiden van LS een anwar start, en je zwemt dan het water in dat de gangwar opeens onderwater is. Lees hier meer daar over. En je kan ook gewoon in dat gebied op de kaart van ghostrider op de boden zwemmen. Bewerkt: 24 maart 2008 door hielkeh Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik ben er wel achter gekomen dat het op de bodem erg donker is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.