sinic907 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Hallo een snel vraagje Hoe instaleer ik een mod deze wil ik er op hebben : Klik hier als het lukt leg het me ff uit alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA Vice City-> Models )en de orginele bestanden vervangen met gemodde bestanden. In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen Download IMG Tool Handleiding IMG Tool EDIT: Ik raad je de GTA MOD Installer af! Deze installers instaleren bij nooit 100%, en als je het handmatig doet wel. Bewerkt: 23 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Je kan ook mods instaleren met GTA Mod Installer, >>>hier<<< kun je GTA Mod Installer downloaden. Veel succes ermee! Reageren
Hackman Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 meestal staat dat wel beschreven in de README Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.