lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 dat zou cool zijn maar waarom maken ze meer codes voor de armax dan voor de gewone console :unsure: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 dat zou cool zijn maar waarom maken ze meer codes voor de armax dan voor de gewone console :unsure: Ik snap jou vraag niet zo goed. :blink: Maar als je bedoelt gewone button codes. Rockstar maakt zelf de gewone button codes. De ARMAX codes zijn niet door Rockstar zelf gemaakt. Die zijn gemaakt door de ''Codejunkies''. En de ''Codejunkies'' kunnen volgens mij zoveel codes maken als ze zelf willen. Reageren
corvie Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Dus met andere woorden. als we het ff vragen op de een of andere manier doen ze het misschien voor ons Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Dus met andere woorden. als we het ff vragen op de een of andere manier doen ze het misschien voor ons Rockstar zelf kan geen codes meer bij maken. Omdat de codes in het spel zelf zijn geprogameerd. Met de ARMAX heb je een andere Disc waar de codes op staan. En die kan geupdate worden. Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 normaal e en disk is dat de moeite waart en wat kost dat en waar kan je het kopen?? :ph34r: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 ongeveer 35,99 € d8 ik :rolleyes: Reageren
Mathiz Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 ja dat vind ik wel jammer was wel lachen nou volgens mij niet hij is zo groot dat je nergens normaal door kunt en hij loijkt mij moejlijk te sturen Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 maar het zou cool zijn tog ?? <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.