sj00rs Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik heb sami geinstaleerd en alles ingevoert ...maar als ik gta san opstart en op mijn save game klik en gaat laden dan stopt hij telkens wie kan mij helpen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dan heb je de mod waarschijnlijk niet goed geinstaleerd, soms pakt SAMI de mods niet. Dus dat zou kunnen, probeer gewoon simpelweg een andere mod. En verwijder met SAMI de mod die er nu in staat, succes. Reageren
sj00rs Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dan heb je de mod waarschijnlijk niet goed geinstaleerd, soms pakt SAMI de mods niet. Dus dat zou kunnen, probeer gewoon simpelweg een andere mod. En verwijder met SAMI de mod die er nu in staat, succes. oke:) Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Zoals ik hier zei moet je niet gewoon verwijderen, het kan ook aan een verkeerde versie liggen. Geen nood dus, en verwijder hem ook niet, dan heb je waarschijnlijk nog een probleem.. Lees dat bericht dus even door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.