royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 in de missie Madd Dogg's Rhymes moet je met een mes al de guards vermoorden op het begin, maar dat lukt mij niet, want ik weet niet hoe je iemands keel door moet snijden met een mes. anders duurt het te lang voordat je de guards hebt vermoord, en word je zelf vermoord. kan iemand mij helpen door te zeggen hoe ik met een mes iemands keel door kan snijden?? voor de pc. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Je snijd iemand door zijn keel door op je rechtermuisknop of op delete te klikken, klik dan op je linkermuisknop of op Ctrl houd dat even ingedrukt en je snijd iemand door zijn keel. Succes! Reageren
royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 oke, dank je wel!! ik ga het meteen proberen. heeft iemand anders nog meer tips voor deze missie?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik heb wel wat tips voor je, ga altijd hurkend lopen. Dan word je niet gesnapt door de guards, en schuil achter muurtjes tot de guards voorbij gelopen zijn en snijd de guards daarna pas door hun keel met je mes. Succes met de missie Madd Dogg's Rhymes. Reageren
Jay; Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Verder kun je ook nog even op WikiGTA kijken voor verder informatie en tips. Reageren
royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik kijk altijd eerst op wikigta Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nog een tip: Als je het rhymebook hebt kan je je wapens gebruiken, maar ik raad je aan een bewaker te vermoorden met het mes en dan met de silenced 9mm verder iedereen te vermoorden. Zo heb je minder kans dat je dood gaat. Als je toch gesnapt wordt, schiet dan zo snel mogelijk iedereen dood met je wapens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.