royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) welke toetsen moet je indrukken om de Freight Mission te starten?? ik heb al een trein, en kan het nergens vinden. het is op de PC Bewerkt: 23 maart 2008 door royal noob3 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 welke toetsen moet je indrukken om de Freight Mission te starten?? ik heb al een trein, en kan het nergens vinden. Als je in een missievoertuig stapt zal er linksboven meestal een kadertje staan met ''Press ** to activate ***''. Meestal is deze button '2', maar dit kan wel eens verschillen... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Freight_Mission..._San_Andreas%29 Reageren
royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 er komt te staan: press num + to toggle freight missions on or off. dan weet ik niet wat ik moet doen. @ bierbuikje: daar zocht ik ook al, ik vond de toetsen om te starten niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 er komt te staan: press num + to toggle freight missions on or off. dan weet ik niet wat ik moet doen.@ bierbuikje: daar zocht ik ook al, ik vond de toetsen om te starten niet Dan moet je op de + drukken aan de rechterkant van het toetsenbord. Reageren
royal noob3 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ja, ik had hem al gevonden, toch bedankt=D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.