Jump to content

Testen op playstation 3(deel 1)

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen ik heb een playstation 3 en ik ben met een vriend al een tijdje bezig met het zoeken naar informatie over programma’s instaleren op de playstation 3, ook waren wij op zoek naar informatie over speciale sites op de playstation 3(Het was het plan om dingen uit te testen op de playstation 3)

Na wat informatie te hebben gezocht toen die tijd zijn we er niet meer over begonnen.

Tot gister want gister hebben we ebuddy(MSN) getest.

Ten eerste wisten wij helemaal niet of het wel ging draaien dat ebuddy, maar gelukkig wou ebuddy gewoon starten en ons doorverbinden naar mijn MSN.

Het werkte allemaal prima maar als je geen toetsenbord heb ben je toch wat langer bezig om een bericht te type met je PS3 controller.(wij letten het meest op de snelheden waarop het programma/site draait(SNel, NOrmaal, LAngzaam)(ebuddy liep SNel :klap: )

Ebuddy was nog niet heel moeilijk, we waren alleen benieuwd of het zou werken(ja dus)

Wij laten het hier natuurlijk niet bij zitten en gaan door met meer uitvindingen voor de playstation 3.

Wat wij de volgende keer gaan proberen houden wij nog even geheim.

Wanneer we klaar zijn met het volgende is nog niet bekend, zodra wij het uitgeprobeerd hebben zullen wij het jullie gelijk melden.

wij raden iedereen aan met aan playstation 3 die op Internet gaat de beveiliging te instaleren omdat er nog al heel wat sites zijn die niet 100% vertrouwelijk zijn.

Hier vind je de beveiliging: start internet op ---->> druk driehoekje ---->> kies gereedschappen ---->> kies dan beveiliging browser, en dan kan je het instaleren.

Wij proberen dit omdat wij jullie duidelijk maken wat er nou precies gebeurd als je zoiets doet.

Als je nog vragen heb kan je ze gewoon stellen ;)

TIP>>>>PROBEER DIT NIET THUIS ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBT en instaleer geen andere dingen waar je geen verstand van heb, want sommige programma’s brengen SCHADE aan je playstation 3<<<<TIP

GR. bassiebas6 & smurf

Geplaatst: (bewerkt)
kan je zo ook mods installeren?

We gaan het voor je proberen.

Binnenkort hoor je meer van ons.

Jij bent ook niet goed

Waarom zijn wij niet goed?

Bewerkt: door bassiebas6
Geplaatst: (bewerkt)

In opm76 (tijdschrift) stond hoe je mods moet instaleren voor unreal tournement III voor de ps3, dus het kan Wel! maar met welke spellen het nog meer kan weet ik niet..

Bewerkt: door WWW.outer
Geplaatst:

We gaan het voor je proberen.

Binnenkort hoor je meer van ons.

Jij bent ook niet goed

Waarom zijn wij niet goed?

In opm76 (tijdschrift) stond hoe je mods moet instaleren voor unreal tournement III voor de ps3, dus het kan Wel! maar met welke spellen het nog meer kan weet ik niet..

Hij heeft niet gezegt over welke game die het had.

Geplaatst:

eBuddy had ik al lang en breed 'getest', maar switchen tussen de verschillende gesprekken gaat niet echt handig vind ik. Het instaleren van programma's zal denk ik niet zo makkelijk gaan. Volgens mij kan je niks downloaden via internet met de PS3.

Geplaatst:
eBuddy had ik al lang en breed 'getest', maar switchen tussen de verschillende gesprekken gaat niet echt handig vind ik. Het instaleren van programma's zal denk ik niet zo makkelijk gaan. Volgens mij kan je niks downloaden via internet met de PS3.

Je kan geen programma's downloaden, maar wel muziek of foto's. Muziek downloaden is wel handig. :)

Geplaatst:

Je kan geen programma's downloaden, maar wel muziek of foto's. Muziek downloaden is wel handig. :)

Nou het switchen tussen gesprekken gaat bij ons goed.

En of we progamma's kunnen instaleren zul je binnenkort horen het is niet 1 2 3 en klaar is kees er moet meer gebeuren.

Ik begrijp dat jullie er geen hard hoofd in hebben maar misschcien word het wat en misschien niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...