Pennywise The Clown Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Ik heb de laatste tijd niet meer veel nieuwe spellen gekocht. En langzamerhand wordt MOH Airborne, Fifa08, San Andreas, enzovoorts weer een beetje saai. Ik ben dus opzoek naar een nieuw spel, en ik dacht aan iets in de vorm van Vliegtuigen. Ik ben helemaal gek van deze toestellen, dus waarom dan niet meteen het bekendste spel in deze reeks. Ik heb gehoord dat Microsoft Flight Simulator X een van de betere vliegtimulaties is. Aan de andere kant zou vliegen met deze game ook erg moeilijk zijn, en zul je de uitgebreide traning moeten volgen om er mee door te komen. Is dit het allemaal waard? Is de traning degelijk goed te volgen? oftewel, zou ik MFSX moeten kopen. Tevens wil ik weten of er nog meer games zijn die met vliegtuigen te maken hebben... bijvoorbeeld een Airport Tycoon of ietsdergelijks... Alvast bedankt Bewerkt: 23 maart 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 In Flight Simulator X zit behoorlijk wat uitdaging, je moet inderdaad eerst informatie verzamelen en dit rustig bestuderen voordat je de basis hebt. Ik denk dat het zeer zeker wel zijn geld waard is als je echt houdt van dit soort simulatie games én je bereid bent om er tijd in te steken. Het geeft een enorme voldoening als het je lukt om een vliegtuig vanaf het begin- naar het eindpunt te brengen. Ik heb hem zelf ook thuis liggen, maar eigenlijk heb ik er nooit zoveel aandacht aan besteed. Misschien dat ik er ooit nog eens rustig voor moet gaan zitten, want het heeft echt zijn tijd nodig. Tel daar de realistische gameplay bij op en je hebt een game waarmee je weken/maanden zoet mee bent. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 MFSX Is zeker de moeite waard. Alleen hoe hoeft geen hele training te volgen. Ik vlieg nu het liefst met MFS04 want die loopt ook soepel en is ong het zelfde FSX alleen heeft FSX meer opties. Aan alles is gedacht in FSX en grafiech ziet het er top uit! Zeker de moeite waard al zou ik persoonlijk voor FS04 kiezen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 FSX is veel beter. Het is een uitdagend spel en als je een beetje slome computer hebt dan duurt het heel lang om dingen te laden maar het is het waard. Dit is absoluut de best flightsim ooit. Je zult er geen spijt van hebben als je 'm hebt gekocht. Reageren
joppie Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik speel nu FS '04 en het is een prima spel een hoop downloads, en voor FSX valt dat behoorlijk tegen... Mss moet je eerst de demo ff spele kijke of je het wat vind... hier te vinde: Demo (wel ff naar benee scrollen) Veel plezier! met je aankoop van een spel of de demo Reageren
Jorair Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Ik zou eerlijkgezegd de demo niet spelen . Ik heb hem gespeeld en ik moet zeggen dan ik de demo de omgeving niet zo realistisch overkomt (qwa kleuren enz.) En zelfs een beetje arcade-achtig uit ziet. Maar MFSX zelf is echt wel een aanrader. Er zijn inderdaad nog niet zoveel gratis add-ons, maar die komen nog wel . Je hoeft ook geen krak te zijn om het te begrijpen hoor, de basis heb je snel door. Als je eenmaal weet hoe GPS en AP werken kom je al waar je wil. En als je niet van het type 'hele dag in cockpit' bent kan je gewoon lekker een missietje spelen (ik denk maar aan de Red Bull Air Race vliegen of een pipercub op een rijdende bus neerzetten). Het enige nadeel is dat je een redelijk goede pc nodig hebt, want met de settings op het minimum ziet FS04 er nog beter uit. Maar anders is het gewoon prachtig . Bewerkt: 23 maart 2008 door Jorair Reageren
Wesley Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 FSX is echt een top game, super realistisch, soms voelt het net of als je echt vliegt. En het mooiste is; je kunt ook add-ons downloaden, oftewel andere vliegtuigen enz. Kortom; het is een top game Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) FSX is echt een top game, super realistisch, soms voelt het net of als je echt vliegt.En het mooiste is; je kunt ook add-ons downloaden, oftewel andere vliegtuigen enz. Kortom; het is een top game Woow, nice bump Wesley In ieder geval ben ik meer dan overtuigd door jullie allemaal. Ik ben gek op vliegentuigen, ik heb een hekel aan wiskunde, maar volgensmij is de basis niet echt heel moeilijk. Ik zal er na een aantal crashes wel redelijk gevordert in worden. Bedankt voor jullie reacties! Bewerkt: 25 maart 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Wesley Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Bump? 2 daagjes? Lol Je hoeft opzich niet echt veel te rekenen, als je echt serieus wilt vliegen, dan moet je natuurlijk wel weten wat alles is. Je moet bijvoorbeeld weten hoe hoog je vliegt, en je werkt niet met meters, maar met Feet, en zo is dus 30.000ft, 10 km hoog. En ja, toch is rekenen wel een KLEIN beetje nodig, maar het gaat in principe meer om je verdachten er bij te houden. Als ik zelf online vlieg, dan pak ik vaak een kladblok erbij, zodat ik daar alle gegevens kan opschrijven wat die gene zegt(die in de tower zit dus). Bewerkt: 25 maart 2008 door Wesley_GTA Reageren
killerfist Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 FSX is echt een top game, super realistisch, soms voelt het net of als je echt vliegt.En het mooiste is; je kunt ook add-ons downloaden, oftewel andere vliegtuigen enz. Kortom; het is een top game Woow, nice bump Wesley In ieder geval ben ik meer dan overtuigd door jullie allemaal. Ik ben gek op vliegentuigen, ik heb een hekel aan wiskunde, maar volgensmij is de basis niet echt heel moeilijk. Ik zal er na een aantal crashes wel redelijk gevordert in worden. Bedankt voor jullie reacties! Klopt ik belandde de eerste paar keer ook tussen de koeien, maar naarmate je het meer speelt went het wel, de standaard vliegtuigen zijn niet de moeilijkste dingen om te besturen ook qua automatische piloot niet, je moet alleen wel weten hoe alles inelkaar zit. Reageren
pilot Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Bump? 2 daagjes? Lol Je hoeft opzich niet echt veel te rekenen, als je echt serieus wilt vliegen, dan moet je natuurlijk wel weten wat alles is. Je moet bijvoorbeeld weten hoe hoog je vliegt, en je werkt niet met meters, maar met Feet, en zo is dus 30.000ft, 10 km hoog. En ja, toch is rekenen wel een KLEIN beetje nodig, maar het gaat in principe meer om je verdachten er bij te houden. Als ik zelf online vlieg, dan pak ik vaak een kladblok erbij, zodat ik daar alle gegevens kan opschrijven wat die gene zegt(die in de tower zit dus). Ik doe het ook heel serieus. Ik heb zelfs een stuur en voetpedalen. Ik denk dat ik er ook gashendels erbij ga nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.