js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 kan iemand mij vertellen hou je online moet spelen met godfather don's edition op de ps3 >>> Door Froodooo: Verplaatst naar 'Free Roaming & Race Games'.<<< Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Voor zover ik weet heet The Godfather géén online modus. Ik heb diverse sites (Wikipedia, Youtube, Google) afgezocht, maar heb niks gevonden over een online modus. EDIT@Hieronder: Dat noem ik niet echt online, maar alleen kijken wie meeste punten heeft. Bewerkt: 23 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Er is wel een degelijke online modus, je kunt je score online bekijken en kijken wie de meeste punten heeft. Daar kun je nieuwe PS3 exclusieve kleren mee winnen, een erg leuke uitdaging dus. Succes! Bewerkt: 23 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 dus geen deadmach Nee spijtig genoeg is er in de Godfather geen Online modus, dus ook geen "deathmatch". Je kan wel zoals DenkaanHenk aanhaalde online je scoren bekijken, maar meer ook niet. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Je kan niet online nee. Mijn vriend heeft dat spel ook en hebben een keer helemaal uitgezocht of je online kon maar spijtig kon da niet Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 wat voor kleren kan je dan winnen ? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Gewoon nette pakken net als in het spel zelf, dus sjieke kleren. Het is wel een leuke toevoeging, maar niet meer dan dat. Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Gewoon nette pakken net als in het spel zelf, dus sjieke kleren. Het is wel een leuke toevoeging, maar niet meer dan dat. oke maar welke speltype is het leukst buiten het verhaal Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 De zaken afpersen en alle handeltjes overnemen natuurlijk, dat is zeer verslavend. De onlinemodus stelt namelijk niet zo veel voor in The Godfather. Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 De zaken afpersen en alle handeltjes overnemen natuurlijk, dat is zeer verslavend. De onlinemodus stelt namelijk niet zo veel voor in The Godfather. op de psp kun je wapens kopen op de zwarte markt maar op de ps3 is dat aan mannetjes maar aldo wil geen wapens kopen en hoekan ik wapens laten spammen ik mijn save hous Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Wapens kun je niet laten spawnen in je Savehouses, als je Savehouses koopt zul je daar wapens zien liggen in de woonkamer en in de slaapkamer. Alleen in je standaard huisjes die je in de storyline krijgt is dat niet zo. Reageren
philip14 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 De zaken afpersen en alle handeltjes overnemen natuurlijk, dat is zeer verslavend. Dat vind ik juist saai Voor een echt goede online modus voor The Godfather moet je denk ik wachten tot The Godfather 2 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Over wat gaat the godfather 2? Zoals film the godfather part II? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat is bij deel 1 wel het geval, dus dat zal bij deel 2 ook wel vast wezen. Want ze zijn er nou eemaal mee begonnen met deel 1 een game maken over de film, dus zou het een beetje vreemd zijn als dat bij deel 2 niet zo is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.