studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Welke stad gaat deel 2? Er bestaat uit Miami, Cuba en New York en Corleone (buurt in Sicilië) Dus 2 aparte verhaallijn. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Waarschijnlijk gewoon New York, want in deel 1 van de film gaat Tom Hagen naar Los Angeles. En dat is ook in het eerste deel van de game zo, en die speelt zich ook gewoon af in New York. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dus huis van Micheal Corleone ligt in New York? Reageren
Dastard Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dus huis van Micheal Corleone ligt in New York? Ja. Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dus huis van Micheal Corleone ligt in New York? ja Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat ligt aan de kust van New York, in de buurt van het vrijheidsbeeld. Alle drie de delen van The Godfather spelen zich af in New York. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ja maar ook Sicilië. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Daar zul je dan waarschijnlijk in missies komen, net als in deel 1 van de game. Dat speelt zich ook in New York af, en dan kom je in een missie in Los Angeles. Dat is de missie paardenkracht dat je dat paardenhoofd in de filmbaas zijn bed moet stoppen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ja, op einde van deel 3 speelt wel groot rol dus... Ik denk dat ik moet de huurmoordenaar vermoorden tijdens opera in spel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat zou wel eens kunnen ja, maar dat is dan pas in The Godfather 3. Eerst moet The Godfather 2 nog uitkomen, het zal niet eerder dan 2009 worden vrees ik. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 The godfather II zal moeilijk zijn want er wordt weinig moord dan deel 1. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 The Godfather deel 2 hoeft niet alleen maar over moorden te gaan net als in deel 1, in de films word ook niet zoveel gemoord. Wat is nou belangrijker? Een goed verhaal, of een slecht verhaal met alleen moorden? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Goed verhaal is belangrijkst maar in spel kan je toch niet bijna hele spel altijd babbelen dus wat moet iets bij toevoegen. Nieuwe verhaal vind ik niet goede idee. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Als je de stukken van Sicilie en Cuba erbij optelt krijg je best veel moorden in The Godfather 2, alleen inderdaad wel minder dan in The Godfather 1. Dus ik denk dat sommige missies zich van The Godfather 2 zich afspelen op Cuba, want Sicilie werd in deel 1 van de game ook niet gebruikt. Dus zou het jammer zijn voor de PS2, PC, Wii, en Xbox gebruikers, want dan komt er een game op de Xbox 360 en PS3 die zich wel op Sicilie afspeeld. Het beste is om even een paar maanden te wachten, tot EA games mischien nieuwe informatie online zet. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik weet al de missie van Sicilië(niet echt,hé) Je speelt vriend van Vito. Vito gaat don vermoorden die vader van Vito heeft vermoord. Je moet alle lijfwachten van don vermoorden en ontsnappen met auto maar hij volgt jou enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.