Jump to content

godfather

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nog een paar vraagjes

- hoeveel mensen kun je met je meenemen voor je te beschtermen

- hoe moet je iemand nemen als bescherming voor je

- wat is het verschil tussen balckhand (wii) en don's edition (ps3)

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

27

• js007

21

• studio dewolf

11

• JasonStatham

6

Geplaatst:

1 - In totaal kun je 4 mensen meenemen om je te beschermen, een Vennoot een Soldaat een Capo en een Onderbaas.

2 - Dat doe je door een lid van de Corleone te betalen, een Vennoot kost bijvoorbeeld haast niks. Maar een Onderbaas kost best veel, ook is er nog een manier. Als je balkje boven rood is kun je fluiten en komen een aantal Corleone leden je helpen, met welke knop dat op de PS3 versie is weet ik niet. Want ik heb de Blackhand Edition op de Wii.

3 - Daar zijn geen verschillen tussen, enkel de besturing is anders.

Veel succes! ;)

Geplaatst:

Er is wél een verschil tussen de Blackhand en The Don's edition. De Don's Edition heeft 2 locaties meer, een vrachthaven en een trein opslagplaats, nieuwe speciale scenarios en vijf nieuwe hit missies. ;)

Geplaatst:

Dat komt omdat je rang in de familie Corleone nog niet hoog genoeg is, je hebt Vennoot, Soldaat, Capo, en Onderbaas. Het gaat net als in de film, baas boven baas. Dus voltooid missie door hoger op de ladder te komen in de familie Corleone, als je weer een rang hoger bent dan kun je een Soldaat inhuren. En zo gaat dat maar door, als je uiteindelijk de Don bent kun je al de guards inhuren. Succes! ;)

Geplaatst:
Dat komt omdat je rang in de familie Corleone nog niet hoog genoeg is, je hebt Vennoot, Soldaat, Capo, en Onderbaas. Het gaat net als in de film, baas boven baas. Dus voltooid missie door hoger op de ladder te komen in de familie Corleone, als je weer een rang hoger bent dan kun je een Soldaat inhuren. En zo gaat dat maar door, als je uiteindelijk de Don bent kun je al de guards inhuren. Succes! ;)

ik heb nu 2 strepen ( soldaat , heefd de don vito gezegt in een cut sene)

maar het lukt nog steeds niet

moet ik 3 strepen hebben ?

Geplaatst:

Dat zou wel eens zo kunnen zijn ja, probeer het eens met 3 strepen. Het kan ook zijn dat je niet genoeg geld hebt om de Corleone leden in te huren, dan is het handig om zaken af te persen en handeltjes over te nemen om geld te verdienen. In ieder geval succes met The Godfather! ;)

Geplaatst:
Dat zou wel eens zo kunnen zijn ja, probeer het eens met 3 strepen. Het kan ook zijn dat je niet genoeg geld hebt om de Corleone leden in te huren, dan is het handig om zaken af te persen en handeltjes over te nemen om geld te verdienen. In ieder geval succes met The Godfather! ;)

het zal in ieder geval niet liggen aan te weinig aan geld daar heb ik genoeg van :7

Geplaatst:
1 - In totaal kun je 4 mensen meenemen om je te beschermen, een Vennoot een Soldaat een Capo en een Onderbaas.

2 - Dat doe je door een lid van de Corleone te betalen, een Vennoot kost bijvoorbeeld haast niks. Maar een Onderbaas kost best veel, ook is er nog een manier. Als je balkje boven rood is kun je fluiten en komen een aantal Corleone leden je helpen, met welke knop dat op de PS3 versie is weet ik niet. Want ik heb de Blackhand Edition op de Wii.

Veel succes! ;)

dat 2de bedoel ik niet zo

ik bedoe, lukraak iemand pakken en voor je houden voor bescherming

Geplaatst: (bewerkt)

Erg lange tijd dat ik de spel heb gespeeld. Maar zover als dat ik me kan herinneren is het niet mogelijk om iemand als menselijk schild te gebruiken. Wat je wel kan doen is iemand gewoon vastpakken om wat stoten te geven. Met wat geluk hou je diegene voor je en zullen de andere eerder hem raken dan jou. Volgens mij kon je iemand vastpakken met L1 en R1. Ik kan er ook naast zitten. Zo ja, dan zal het waarschijnlijk L2 en R2 zijn. Veel succes! :tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

je kunt van die filmrolletjes verzamelen maar wat krijg je alsje ze alle 100 hebt

en waar kan ik ze vinden

Geplaatst:

Voor de filmrolletjes krijg je respect, ook zijn de filmrolletjes nodig als je de 100 % wilt halen. Als je respectmeter vol is na een aantal filmrolletjes te hebben verzameld, dan kun je je level upgraden in het menu door naar vaardigheden te gaan. Succes! ;)

Geplaatst:

Ook kan je door Film Reels te verzamelen filmpjes vrijspelen. Deze filmpjes vind je als je je savegame laad onder het kopje 'Movies'. Sommige filmpjes krijg je door een missie te voltooiien en sommige door film reels te verzamelen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, als je de film al hebt gezien hoeft dat dan niet persee. Maar het blijft natuurlijk wel een leuke uitdaging om alle filmrolletjes te verzamelen, want in totaal zijn het er 100. De filmrolletjes liggen op de meest onverwachte plekken verspreid, dus kijk in alle hoeken en gaten van de stad om alle filmrolletjes te vinden. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...