Jump to content

godfather

Recommended Posts

Geplaatst:
js007, van molotovcocktails dynamieten en bommen zijn geen upgrades. Wel kun je bijvoorbeeld met een bom een heel gebouw opblazen en met de dynamiet slechts een kluisje, hopelijk weet je nu meer. ;)

Er zijn inderdaad geen upgrades voor bommen e.d. maar dat is niet echt zijn vraag. Hij wil weten of je een groter magazijn kan krijgen. Ja dat kan. Hiervoor moet je de respectpunten kopen. Ik weet niet meer welke het was. Volgens mij 'slimheid' of iets dergelijks. Hierdoor zul je meerdere bommen,dynamieten en molotovcocktails mee kunnen nemen.

• Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

27

• js007

21

• studio dewolf

11

• JasonStatham

6

Geplaatst:
Dat is niet waar, er zijn 10 wapen upgrades. Voor elk vuurwapen zijn 2 upgrades, en er zijn 5 vuurwapens. En 5x2=10, dus voor de 2 standaard pistolen de Magnum de Shotgun en de Tommygun zijn upgrades. Hopelijk weet je nu meer. ;)

Dat weet ik, ik bedoel dat er 3 verschillende guns zijn van 1 wapen (ofzo :D )

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je misschien wat duidelijker zijn. Er zijn 5 wapens (zie mijn eerdere post) die je kunt upgraden. Deze kun je 2 keer maximaal upgraden. De eerste upgrade is alleen wat extra ammo en de tweede vernieuwt het hele wapen bijna. Misschien dat je je vraag beter kan uitleggen. ;)

@DaH: Ik zeg toch ook dat je gelijk hebt. :puh: Dat er geen bepaalde speciale upgrades. Maar zijn vraag was een groter magazijn. En dat is wel mogelijk. :)

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

GTA-fan2, js007 vroeg in >>>deze<<< post anders wel of je een groter magazijn van de molotovcocktails en tijd bommen kan krijgen. Een groter magazijn is ook een upgrade, maar helaas kan dat niet. Dat zou wel leuk geweest zijn. ;)

Geplaatst:

ik heb al 3 compounds veroverd

nog een te gaan , het is die die nog in aanbouw is ( niet dat ik heb opgeblazen )

zal dat ooit afgraken

de familie is teken C

Geplaatst:

Na een week is de compound dan weer open als het in aanbouw is, dat is ingame ongeveer een hele dag door gamen. Neem voordat je de Compound gaat overnemen van alle wapens volle ammo mee, dat zul je nodig hebben in tijden als die. En vergeet niet om één van de Corleone leden in te huren, want die is erg handig. Die kan bijvoorbeeld uit een auto schieten, succes met het overnemen van de laatste Compound! ;)

Geplaatst:
Na een week is de compound dan weer open als het in aanbouw is, dat is ingame ongeveer een hele dag door gamen. Neem voordat je de Compound gaat overnemen van alle wapens volle ammo mee, dat zul je nodig hebben in tijden als die. En vergeet niet om één van de Corleone leden in te huren, want die is erg handig. Die kan bijvoorbeeld uit een auto schieten, succes met het overnemen van de laatste Compound! ;)

ik dacht dat je dat ging antwoorden :7

maar ik bedoel iets anders

er is een compound van een familie die begint met C

die compound in in aanbouw ( er staat een geraamte van een gebou met beton mixers en ...)

maar zal die compound voor altijd een bouwput blijven

Geplaatst:

De Cuneo Compound is niet in aanbouw. De betonnen stenen staan er alleen maar zodat de Cuneo leden dekking kunnen zoeken. Als je langs de beveiligers bent zul je gewoon naar binnen kunnen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
De Cuneo Compound is niet in aanbouw. De betonnen stenen staan er alleen maar zodat de Cuneo leden dekking kunnen zoeken. Als je langs de beveiligers bent zul je gewoon naar binnen kunnen. ;)

er staat een geraamte van een huis die in aanbouw is zal dat afgraken of zal dat zo blijven

en ik ben nu don en ik heb een paar mannetjes doodgeschoten met als teken een paarse P maar ik heb iemand van hun moeten vermoorden en nu zie ik ze niet meer , zitten die mannetjes eigenlijk in het spel of is dat 1 malig

Bewerkt: door js007
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Oh je bedoelt de compound in Hell's Kitchen, die blijft zo. Maar de kelder is fucking groot, alleen de buitenkant ziet er niet uit. :7:puh:

Geplaatst:

Oneindig kogels en $ 1.000000 aan cash, maar ik zou rustig aan doen. Het is wel een beetje teveel van hetzelfde.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Eh ik dacht eerst dat The Godfather 2 aangekondigd is, maar dat is helaas niet zo. Het is slechts een gerucht. :-(

Geplaatst:
Is er al iets bekend over godfather 2 ik kan het bijna niet meer houden :7
Ik heb hier een item gevonden waarin EA heeft bevestigd dat Godfather 2 in ontwikkeling is, maar verder is er nog helemaal niks over de game bekend, het is dus nog steeds een kwestie van afwachten. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...