$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 eeej jongens ik vroeg me af wat jullie allemaal al hebben gelezen of hebben gehoord over Nikolai (de hoofdrolspeler). Het was nog niet duidelijk waar niko vandaan kwam, maar ik heb op gamekings gezien en gehoord dat hij bij trailer 2 uit die boot komt en dan in een soort slang iets in het servie's zegt. Ik weet nog wel meer maar ik wil wel eens weten wat jullie allemaal weten over deze kerel thnx alvast voor 't reageren Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 wij weten alles al hoor: http://nl.wikigta.org/wiki/Niko_Bellic Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Hier staat wat informatie: Klikken! Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 oke lol allebei de zelfde maar i mean new stuff Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Maar er staat toch alleen dat hij uit oost Europa komt, en niet uit welk land Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 $$IV$$ zei: oke lol allebei de zelfde maar i mean new stuff Nee, volgensmij niet echt , als er iets nieuws bekend is staat het meestal in Feitentopic. Miss staat daar nog wat in van afgelopen weken Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 -->nick<-- zei: Maar er staat toch alleen dat hij uit oost Europa komt, en niet uit welk land uit slovenië denk ik Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ze zeiden ook al dat hij uit rusland kwam, niets is zeker over waar hij weg komt. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 het is een Joegeslaav. Dat zei die jongen van R* waar Boris van Gamekings op bezoek ging.. (is al weer een poosje geleden maar dat filmpje zag ik laatst hier op het forum staan.. Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 precies klokkie die vent heet onno Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Joegeslaav bestaat niet meer. Nu is Servië. Reageren
Miek Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 $$IV$$ zei: eeej jongens ik vroeg me af wat jullie allemaal al hebben gelezen of hebben gehoord over Nikolai (de hoofdrolspeler).Het was nog niet duidelijk waar niko vandaan kwam, maar ik heb op gamekings gezien en gehoord dat hij bij trailer 2 uit die boot komt en dan in een soort slang iets in het servie's zegt. Ik weet nog wel meer maar ik wil wel eens weten wat jullie allemaal weten over deze kerel thnx alvast voor 't reageren Zeg maar Niko hoor Zelf vind ik het een gewone kerel,die denk ik een tot een crimineel word.Vergelijkbaar met Vin Vance uit VCS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.