Robin B Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen??? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen??? Dat gebeurt in een bepaalde missie van de Mendez Brothers, Hostile Takeover. Reageren
Robin B Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ok bedankt dan ik kan geen screen posten waar die empire building is maar toch bedankt Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen??? Dat gebeurt in een bepaalde missie van de Mendez Brothers, Hostile Takeover. ik had ook dat probleem heel erg iritant als je het niet weet Reageren
Miek Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik dacht dat het een Bug was... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.