Jump to content

Millie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wel wat tips voor je, blijf laag vliegen. Zo dat je niet gesnapt word door de mannen in de Hydra's, en ga over het water heen vliegen en niet door de bossen. Want anders is er een kans dat je tegen een boom aan vliegt en dan ontploft je Rustler, je hoeft trouwens ook niet altijd de toets W in te drukken. Een keer in de minuut is genoeg, succes met de missie N.O.E! ;)

Geplaatst:

Dan doe je hetzelfde wat ik net in me vorige post zei maar dan met het kruisje, dan zou het ook moeten lukken. In ieder geval succes met de missie N.O.E! ;)

Geplaatst:
post-88016-1207245245.jpgpost-88016-1207245245.jpgals ik in dat speciale pak ga dan heb ik meteen seks en als ik mijn gewone kleren aan heb zegt ze even wat en gaat weer weet iemand wat ik fout doe?
Geplaatst:
[...]als ik mijn gewone kleren aan heb zegt ze even wat en gaat weer weet iemand wat ik fout doe?

Dit komt omdat Millie je niet wil met jouw kleren. Millie wil een speciaal aantal vet, sex appeal en muscle (stamina weet ik niet zeker). Hoeveel weet ik niet, maar ik heb 2 manieren om een date goed te laten gaan zonder nieuwe kleren te kopen:

1. Trek altijd het Gimp Suit aan met een date
  2. Verzamel alle Oysters, dan maakt het niks uit hoe het zit met vet, sex appeal en musle (misschien stamina erbij). Dit geldt dan voor alle vriendinnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...