chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik begon met fietsen toen gingen opeens mijn muscles omhoog. Ik dacht oke dat gaat beter, maar nu ging ik gewoon lopen of zwemmen en nu gaat mijn muscles alleen maar omlaag. Weet iemand hoe dit komt/wat ik eraan moet doen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik begon met fietsen toen gingen opeens mijn muscles omhoog. Ik dacht oke dat gaat beter, maar nu ging ik gewoon lopen of zwemmen en nu gaat mijn muscles alleen maar omlaag. Weet iemand hoe dit komt/wat ik eraan moet doen? Ik weet niet zeker, maar als je niet genoeg eet zal je fat en muscle afnemen. Als deze 0 bereikt hebben zal langzaam je health dalen totdat je weer gaat eten. Ga dus weer eens wat eten of sport wat meer zodat je muscle omhoog blijft gaan. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik begon met fietsen toen gingen opeens mijn muscles omhoog. Ik dacht oke dat gaat beter, maar nu ging ik gewoon lopen of zwemmen en nu gaat mijn muscles alleen maar omlaag. Weet iemand hoe dit komt/wat ik eraan moet doen? Ik weet niet zeker, maar als je niet genoeg eet zal je fat en muscle afnemen. Als deze 0 bereikt hebben zal langzaam je health dalen totdat je weer gaat eten. Ga dus weer eens wat eten of sport wat meer zodat je muscle omhoog blijft gaan. Ok bedankt Reageren
game~skater Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 als je een melding krijgt van: you're starting to get hungry moet je saven dan is je honger weg. al werkt dit niet voor je spieren die verminderen. hier voor zal je dus moeten sporten Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nee daar ligt het niet aan. Je moet zorgen dat je voldoende vet hebt, als je 0 vet hebt gaan langzaam je spieren omlaag. Dus als je ongeveer zorgt dat je altijd een kwart van het vet balkje vol houdt, dan gaan je spieren niet omlaag. Reageren
chopchop51 Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Nee daar ligt het niet aan. Je moet zorgen dat je voldoende vet hebt, als je 0 vet hebt gaan langzaam je spieren omlaag. Dus als je ongeveer zorgt dat je altijd een kwart van het vet balkje vol houdt, dan gaan je spieren niet omlaag. Oke. Dat kan wel kloppen ja, want mijn vet staat nu nog ongeveer op 1 streepje of 0 dus thanx. als je een melding krijgt van:you're starting to get hungry moet je saven dan is je honger weg. al werkt dit niet voor je spieren die verminderen. hier voor zal je dus moeten sporten Ik weet niet of fietsen onder sporten valt maar m'n fiets-balkje is bijna helemaal vol. Bewerkt: 24 maart 2008 door chopchop51 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Fietsen, rennen, zwemmen en trainen valt allemaal onder sporten. Als je dat doet na dat je wat gegeten hebt bij een restaurant dan krijg je spieren erbij, let wel op. Je kunt beter een salade bij een restaurant eten dan een heel vleesmenu, dat zorgt ervoor dat je minder vet krijgt. Dus dan loop je er ook nog beter bij ook, in ieder geval succes met het bij trainen van je spieren. Reageren
js007 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 als het nog niet werkt kan je een paar keer na elkaar saven Reageren
guusje Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik had dat laatst ook, ik was aan het zwemmen en ik kreeg 2 keer de tekst met muscle + maar ik begreep dat je veel moet eten en dan moet gaan zwemmen, fietsen, wil je je spieren omhoog krijgen. dat is wel handig, want ik had een bug waardoor je niet meer kan trainen en dan kan ik mijn muscle toch het maximum houden. groetjes guusje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Dan Moet je even 10x Saven Misschien helpt dit, EDIT: Ik Lees net dat het je al Gelukt Is Bewerkt: 25 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.