Heemskerk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Blue hell in Vice city stories als je in een winkel bent en je op de verkoper richt en dan schiet. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 is dat rechts de blue hell? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat is niet echt de Blue hell volgens mij, dat is gewoon een muur waar je, als je een goede positie hebt, doorheen kan kijken. Die winkel's interior zit gewoon ergens midden in de stad geplaatst, wat volgens mij, als je buiten bent onzichtbaar is. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 zoiets heb ik ook wel eens gehad denk ik met SA en VC Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dat is gewoon zoals in een eerder bericht werd gezecht een muur waar je dor heen kan kijken als je in de goede richting kijkt. Reageren
js007 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 je kan dan alle locaties van alle gebouwen hebben in de blue hell 1 ding weet ik de cncerthal van phil collins licht onder het water Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.