leander75 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 goedenavond iedereen, ik zit een beetje vast bij de driveschool, en nogwel de 1ste les. als ik probeer te slippen (dus W,S en A tegelijk) gaat dat zo sloom dat ik het niet haal. wat doe ik fout?? mazzels Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Als je W en S ingedrukt hebt, dan moet je ook nog bewegen met het linker of rechter pijltje op je toetsenbord. Succes met de les! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 goedenavond iedereen, ik zit een beetje vast bij de driveschool, en nogwel de 1ste les.als ik probeer te slippen (dus W,S en A tegelijk) gaat dat zo sloom dat ik het niet haal. wat doe ik fout?? mazzels Je kunt beter W en S indrukken en dan met een pijltjestoets sturen. Je moet dan wachten totdat de de band aan het begin van het remspoor is, dan heb je goud verdiend. Link: Reageren
leander75 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik heb nu net geprobeert met W en S en dan een pijltjestoets, maar het enige resultaat is dat de camera rondjes draait. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heb je je instellingen wel goed staan? Dat zou wel eens het probleem kunnen zijn, probeer je controlinstellingen eens te veranderen bij opties in het menu. Mischien dat het dan beter gaat, succes! Reageren
leander75 Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heeeeel scherp DenkaanHenk. Na enkele aanpassingen lukte het me meteen Veel dank voor alle hulp!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.