Jump to content

Jack Thomson vergunning kwijt!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zat op www.pspwereld.net (ik ben namelijk pspbezitter) toen ik dit berichte zag:

Jack Thompson mag geen rechtspraken meer aanspannen in Florida

Geschreven door crosswout op donderdag 20 maart 2008

Vandaag kwam er al een bizar interview met 'gamehater' Jack Thompson en nu komt het volgende nieuwtje over deze man alweer naar voren. Jack Thompson heeft nu namelijk zijn vergunning verloren om te pleiten in rechtzaken in Florida. Ze zijn namelijk zat van zijn vele rechtzaken tegen games van vooral uitgever Rockstar. Als Thompson nu nog rechtzaken wil beginnen zal hij een advocaat moeten inhuren om voor hem te pleiten.

"The Florida Supreme Court will no longer accept anything directly from controversial Miami attorney Jack Thompson. If Thompson wants to file with the Court, he’s going to need to hire another lawyer to do it on his behalf."

Jack Thompson mag dus geen rechtspraken meer doen!! GTA 4 is en blijft dus gewoon veilig.

Greetz. GTA master 1

Geplaatst:

Ah, thanx voor dit goeie bericht.

Nu staat die Son Of A B*tch toch nog met lege handen.

Don Stracci :tu::tu:

Geplaatst:

Ooit winnen die mierenneukers wel maar dat is hopelijk na de release van gtaIV maar ik denk ddat de games nog wel een jaar of twee veilig zijn.:)

Geplaatst:

Tja, logisch dat dit zou gebeuren. De volledige wereld en vooral de gamers onder ons werden gek van hem. Moest hij nu toch nog GTA aanklagen, zou ik nog een beetje snappen vanwege het geweld. Hoewel ik het dan nog onzin zou vinden omdat het toch enorm goed verkocht word en gespeelt word. Maar zelfs de Sims heeft hij aantal keren aangeklaagd, wat ronduit belachelijk is van deze man. Misschien moet hij maar eens een game spelen, misschien dat zijn stress dan wel over gaat :puh:

Ik ben benieuwd wat zijn volgende zet zal zijn. Ik weet zeker dat hij buiten Florida weer verder gaat.

Geplaatst:
Tja, logisch dat dit zou gebeuren. De volledige wereld en vooral de gamers onder ons werden gek van hem. Moest hij nu toch nog GTA aanklagen, zou ik nog een beetje snappen vanwege het geweld. Hoewel ik het dan nog onzin zou vinden omdat het toch enorm goed verkocht word en gespeelt word. Maar zelfs de Sims heeft hij aantal keren aangeklaagd, wat ronduit belachelijk is van deze man. Misschien moet hij maar eens een game spelen, misschien dat zijn stress dan wel over gaat :puh:

Ik ben benieuwd wat zijn volgende zet zal zijn. Ik weet zeker dat hij buiten Florida weer verder gaat.

Of een advocaatje inhuurt. Misschien is dit wel slecht nieuws. Nu krijgt een advocaat misschien veel geld van Jack Tomphson als hij bijvoorbeeld GTA kan laten verbieden :7
Geplaatst:

Niet te geloven, maar dit is geen overwinning. :duh:

Want ik heb 2 punten waardoor hij niet verslagen is.

1. Hij mag nog wel aanklachten doen met een andere advocaat.

2. Er is alleen verbod in Florida zoals je leest in het bericht.

Maar hij moet echt kappen met commentaar.

Hij zal DIT eens moeten lezen, seriues hij is een echte ******

(Zet maar elk vloekwoord neer die je leuk vindt. :D )

Geplaatst:
Niet te geloven, maar dit is geen overwinning. :duh:

Want ik heb 2 punten waardoor hij niet verslagen is.

1. Hij mag nog wel aanklachten doen met een andere advocaat.

2. Er is alleen verbod in Florida zoals je leest in het bericht.

Maar hij moet echt kappen met commentaar.

Hij zal DIT eens moeten lezen, seriues hij is een echte ******

(Zet maar elk vloekwoord neer die je leuk vindt. :D )

Ja daar had ik nog niet over nagedacht.(maarja alle beetjes helpen voor je het weet heeft die een verbod voor de hele wereld)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...