klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Heey weet iemand of er een standaard toetsencombinatie is dat de computer (Windows) zich opnieuw gaat opstarten. Want als ik gta speel dan doe ik iets ofzo en dan gaat hij opnieuw opstarten. Misschien doe ik steeds een toetsencombinatie. klikoe Reageren
Dastard Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Er was dacht ik een combinatie ervan, maar van wat weet ik niet meer, probeer misschien je SA's instellingen te veranderen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Daar is volgens mij (gelukkig) geen toetscombinatie voor. Ik had soortgelijke problemen en bij mij lag het aan mijn audio drivers. Ik heb het opgelost doormiddel van dit topic. Het kan wel zijn dat de kwaliteit van je geluid dan achteruit gaat, maar je kan dan tenminste spelen Probeer de oplossing eens uit, mocht het niet gelukt zijn, kan je altijd in dit topic nog verder hulp vragen. Greetz Bewerkt: 23 maart 2008 door Galiorix Reageren
klikoe Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik zal hem testen. Bedankt voor je antwoord allemaal! klikoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.