Harwood Butcher Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Op onze laptop speel ik San Andreas. Daar staat Vista op. Ik wilde wat modden (heb ook v1 nodig btw!) maar er stond zoals gewoonlijk alleen-lezen op. Dat wilde ik veranderen, maar dat lukte niet. Nu ga ik allles kopieeren en plakken in nieuwe mappen. Waar geen alleen-lezen op staat. Dit wilde ik eventjes meedelen. Hebben jullie dit al gehad? PS: Ik ben admin op de laptop. Edit: De mappen die ik maak zijn ook alleen-lezen. *zucht* Bewerkt: 23 maart 2008 door Harwood Butcher Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Even gecontroleerd, maar bij mij zijn de meeste mappen Alleen lezen, maar ik kan gewoon modden, niet alleen bij GTA maar ook andere spellen. Misschien dat je even naar andere oorzaken zoeken??? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik heb ook een laptop met Vista en kan gewoon modden. Je kan Alleen Lezen er gewoon vanaf halen hoor. Wat wel irritant is dat je in Program Files steeds van die waarschuwingen van Doorgaan krijgt, daarom staat mijn GTA SA nu ergens anders. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 @Lance Nee, ik bedoel dat ik iets verkeerd heb veranderd in het alleen-lezen ding. Ik wilde namelijk dat gebruikers ook alles kunnen veranderen. toen ging er wat fout, ik heb het herstelt, maar het is nogsteeds :S En waar kan SA nogmeer, kun je browsen met installatie? @Rik Ik kan bij sa een bestand als ik er wat in veranderd heb niet opslaan. Ik heb wel V2, dat kan er wat mee te maken hebben, dat ga ik zsm veranderen. Dat op die andere plek als het downgraden niet lukt doe ik dan Maar dat kopieren en plakken, ik kreeg toen ook alleen-lezen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Je kan browsen tijdens de installatie ja. Je kan hem overal zetten waar je maar wil. Maar je kan ook gewoon de hele map knippen en plakken. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ja dat knippen en plakken heb ik dus gedaan, maar dat haalde weinig uit, aangezien in die mappen ook "Alleen-lezen" stond aangekruist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.