Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En als je de cheat aan hebt staan dat als je tegen voertuigen aan botst dat die kaboom zeggen lukt het over de kop gaan volgensmij wel.

Geplaatst:

volgens mij klopt het wat jullie allebei zeggen niet. Ten eerste, al zou het beeld versneld zijn, dan is de landingsplaats alsnog te ver. Ten tweede heeft een 'kaboem-cheat' er niks mee te maken.

Geplaatst: (bewerkt)
volgens mij klopt het wat jullie allebei zeggen niet. Ten eerste, al zou het beeld versneld zijn, dan is de landingsplaats alsnog te ver. Ten tweede heeft een 'kaboem-cheat' er niks mee te maken.

Juiste Antwoord(denk ik):Cheatdevice.

EDIT:OOPsss,daarover praten jullie eigenlijk :D .

Zrlf heb ik geen cheatdevice,en het hoeft ook niet...

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

En hoe doe je dat cheatdevice dan? want ik wil ook wel zo stunten met auto's en over de kop gaan met tweewielers.

Geplaatst:
En hoe doe je dat cheatdevice dan? want ik wil ook wel zo stunten met auto's en over de kop gaan met tweewielers.

Dat is volgensmij met armax en dat kost geld.

Geplaatst:
Zoals je in dit http://www.youtube.com/watch?v=dDezw3zxiTQ filmpje kan zien, gaan de voertuigen mega snel, hoe kan dat? en hoe kan je zo over de kop gaan met een tweewieler, als ik over de kop ga valt ie er automatisch af?

Grtz. Léon-San Andreas.

hij gebruikt cheatdevice. Valsspelen dus.

>>> Door Dizzee: Dit was al gezegd door ASPHALT, volgende keer een beetje beter lezen...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...