L Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Zoals je in dit http://www.youtube.com/watch?v=dDezw3zxiTQ filmpje kan zien, gaan de voertuigen mega snel, hoe kan dat? en hoe kan je zo over de kop gaan met een tweewieler, als ik over de kop ga valt ie er automatisch af? Grtz. Léon-San Andreas. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 hij heeft het beeld versneld Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 En als je de cheat aan hebt staan dat als je tegen voertuigen aan botst dat die kaboom zeggen lukt het over de kop gaan volgensmij wel. Reageren
L Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 volgens mij klopt het wat jullie allebei zeggen niet. Ten eerste, al zou het beeld versneld zijn, dan is de landingsplaats alsnog te ver. Ten tweede heeft een 'kaboem-cheat' er niks mee te maken. Reageren
Miek Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) volgens mij klopt het wat jullie allebei zeggen niet. Ten eerste, al zou het beeld versneld zijn, dan is de landingsplaats alsnog te ver. Ten tweede heeft een 'kaboem-cheat' er niks mee te maken. Juiste Antwoord(denk ik):Cheatdevice. EDIT:OOPsss,daarover praten jullie eigenlijk . Zrlf heb ik geen cheatdevice,en het hoeft ook niet... Bewerkt: 24 maart 2008 door Miek Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dit lijkt op de Rocket Boost van CheatDevice.. Of iets in die richting, het is in ieder geval gehackt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 of ze hebben lopen rommelen in de .dat maps Reageren
dynastus Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik d8 dat dit topic over gta SA ging pas later zag ik dat het vcs was. Reageren
L Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 En hoe doe je dat cheatdevice dan? want ik wil ook wel zo stunten met auto's en over de kop gaan met tweewielers. Reageren
dynastus Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 En hoe doe je dat cheatdevice dan? want ik wil ook wel zo stunten met auto's en over de kop gaan met tweewielers. Dat is volgensmij met armax en dat kost geld. Reageren
martin7 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Zoals je in dit http://www.youtube.com/watch?v=dDezw3zxiTQ filmpje kan zien, gaan de voertuigen mega snel, hoe kan dat? en hoe kan je zo over de kop gaan met een tweewieler, als ik over de kop ga valt ie er automatisch af? Grtz. Léon-San Andreas. hij gebruikt cheatdevice. Valsspelen dus. >>> Door Dizzee: Dit was al gezegd door ASPHALT, volgende keer een beetje beter lezen...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.