Jump to content

hoertjes

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe zouden de hoertjes in de nieuwe gta zijn zal je de actie ook eg zien in de auto of zullen er dit x weer hoertjes zijn niet dat je er echt veel aan heb dat als de politie achter je aan zit en je heb weinig health dat je ff snel een hoertje neemt:P

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bierbuikje

5

• ~Lance Vance

4

• b4rtsimps0n

3

• Kai-ShockWave

3

Geplaatst:

geen idee wie jullie hierboven allemaal zijn, maar die vent die een rechtzaak heeft aangespannen die heeft al verloren, dus de hoertjes komen er in ieder geval in. En om mijn part mogen ze nu ook wel eens een ongeklede vrouw tegen een paaltje laden dans.

En dat heeft niets met "de man" uithangen dat hoort gewoon bij het leven. ^_^ ^_^

Geplaatst:

Hoeren zullen er wel in zitten, maar de "daad" zal je niet te zien krijgen. dit geldt hetzelfde als bij je vriendinnen...

Geplaatst:

Waarschijnlijk zie je de actie van die hoertjes niet en ik denk ook dat ze geen health meer geven.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk gewoon hetzelfde als GTA SA.

Dat er een hoer naar je toekomt en vraagt: You want to have a good time? Als je ja antwoord komt ze in je auto en begint die heftig heen en weer te schudden. Verder gaan ze waarschijnlijk niet omdat er steeds weer ophef over komt.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Ik denk gewoon hetzelfde als GTA SA.

Dat er een hoer naar je toekomt en vraagt: You want to have a good time? Als je ja antwoord komt ze in je auto en begint die heftig heen en weer te schudden. Verder gaan ze waarschijnlijk niet omdat er steeds weer ophef over komt.

Miss kan je ze wel meenemen naar een safehuis ofzo :puh:

Geplaatst:
moet hij maar snel op de pc uitkomen, dan maken we de mods er wel voor ^_^

Viezerik :7:puh:

Bij GTA: Vice City Begon je auto openeer te bewegen en alles draai je de camera om zie je ze gewoon zitten handen aan het stuur :?

Geplaatst:

Viezerik :7:puh:

Bij GTA: Vice City Begon je auto openeer te bewegen en alles draai je de camera om zie je ze gewoon zitten handen aan het stuur :?

idd :puh:, bij SA ging die camera helemaal tot aan de grond, maar als je L2 + R2 ingedrukt houd, zie je hem niks doen :puh:

Geplaatst:

gta IV had laatst toch een 18+ rating gekregen met "Strong Sexual Content" misschien hebben ze gta nu ook zo realistisch gemaakt dat je ze nu wel zien liggen ? :schater: is er misschien toch nog hoop voor alle gta cher kov's :schater:

Geplaatst:
gta IV had laatst toch een 18+ rating gekregen met "Strong Sexual Content" misschien hebben ze gta nu ook zo realistisch gemaakt dat je ze nu wel zien liggen ? :schater: is er misschien toch nog hoop voor alle gta cher kov's :schater:

Dan was had GTA wel een AO rating gekregen :puh: Voor een sex-minigame waarbij cj en z'n vriendin gekleed waren kreeg GTA SA al een AO rating :puh:

En mensen, het is PROSTITUEES, niet hoertjes! Jeugd van tegenwoordig :N

Geplaatst:

ik denk dat je daar tegenwoordig niet meer op de pc versie voor hoeft te wachten hoor

ik ben in het bezit van een ps3 en het is nu heel makkelijk gemaakt met de USB aansluitinkjes

zo kan je ff snel een savegame opslaan op je USB-stikkie en bv. naar een vriend gaan en daar je savegame herladen.

Volgens mij kan dat ook met Xbox360 maar daar heb ik niet zoveel verstand van

Duzz ik denk dat ze wel weer allerlei mods zullen maken voor Xbox360, PS3 en PC

De hoertjes waren natuurlijk altijd leuk aan de GTA serie....dat zal nu ook niet anders zijn _O_

Geplaatst:

ik denk dat je daar tegenwoordig niet meer op de pc versie voor hoeft te wachten hoor

ik ben in het bezit van een ps3 en het is nu heel makkelijk gemaakt met de USB aansluitinkjes

zo kan je ff snel een savegame opslaan op je USB-stikkie en bv. naar een vriend gaan en daar je savegame herladen.

Volgens mij kan dat ook met Xbox360 maar daar heb ik niet zoveel verstand van

Duzz ik denk dat ze wel weer allerlei mods zullen maken voor Xbox360, PS3 en PC

De hoertjes waren natuurlijk altijd leuk aan de GTA serie....dat zal nu ook niet anders zijn _O_

Een savegame laden is iets heeeel anders dan modden. Dat gaat je echt niet lukken op die manier. Daarvoor moet je de bestanden veranderen op de dvd/bluray disc, en dan opnieuw branden. Dat zou wel moeten kunnen op de 360 omdat die omgebouwd kan worden, maar iig niet op de PS3.

Zo simpel is het niet als jij denkt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...