Jump to content

hoertjes


gta-pro

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    5

  • ~Lance Vance

    4

  • b4rtsimps0n

    3

  • Kai-ShockWave

    3

de savegame KAN je niet modden. gewoon omdat als je die opent met kladblok is het één en al arabisch

Leuk klusje voor Bin Laden dan... :eten:

Maargoed, ik meen ergens gelezen te hebben dat je de daden ook in GTA IV niet ziet. Is het erg? Ik denk van niet... Als ik seks in een game wil doen, neem ik wel een spel van 3d-sexgames.com !!! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een hotcoffe mod?

Voor mij hoeven er geen hoertjes in.

Hot Coffee mod is een mod waarmee je tijdens de 'koffie na de date' in het huis kan kijken... en je weet wel wat daar gebeurt! ;) Je ziet dan verschillende standjes als ik het goed heb?

En ja hoor gooi d'r maar een zooi in maar dan niet overal alleen in die achterwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat nou al met hoertjes en sex en dingen echt zien.....

Er zitten hier een flink aantal oversexte pubertjes merk ik. Rockstar zal echt geen echte vorm van sex laten zien in het spel want dan kunnen ze de tent wel sluiten daar.

En als je graag actie wilt, dan koop de Seventeen maar en ga maar op de pot zitten :tu:

Sorry, maar moest er even uit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ow zo, daar zijn ook filmpjes van op youtube :7

Heeft PatrickW die gemaakt?

Nou denk dat de meeste zijn gemaakt door andere ventjes...

@hierboven: Het is ook geen echte sex... :{

Ze hebben gewoon hun kleren nog aan en je ziet nix bijzonders... (gezien op een filmpje dan hé)

Link to comment
Delen op andere websites

De Hot Coffee mod is door PatrickW gemaakt, maar hij heeft niet die seks minigames gemaakt, die zaten al in SA. PatrickW heeft ze alleen ge-unlockt.

En die wijven zijn wel spiernaakt, alleen CJ heeft nog gewoon kleren aan.

Van mijn part hoeven er geen hoeren in GTAIV, maar het zou niet verkeerd zijn. Het lijkt me ook wel stoer om Niko en zo'n wijf echt naakt te zien neuken

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me ook wel stoer om Niko en zo'n wijf echt naakt te zien BEHAGEN!! (er zijn nog minderjarigen hier)
^_^

Aint gonna happen friend.

Maar haha, hopen mag natuurlijk. Om mij hoeft het er niet perse in. Het gaat mij meer om het spel en de missies.

Bewerkt: door Berrus
Link to comment
Delen op andere websites

nounou ik vindt dat jullie met de term 'hoeren' wel wat neerbuigend doen tegenover 'de dames van lichte zeden'

de term prostituee lijkt mij stukken beter gepast.

neemt niet weg dat ik hun graag weer terugzie in de nieuwe gta.

altijd leuk om hun te 'penetreren' en hun daarna te vermoorden om je geld terug te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

nounou ik vindt dat jullie met de term 'hoeren' wel wat neerbuigend doen tegenover 'de dames van lichte zeden'

de term prostituee lijkt mij stukken beter gepast.

neemt niet weg dat ik hun graag weer terugzie in de nieuwe gta.

altijd leuk om hun te 'penetreren' en hun daarna te vermoorden om je geld terug te krijgen.

Ik kan dat niet spellen en hoeren klinkt stoerder

Link to comment
Delen op andere websites

nounou ik vindt dat jullie met de term 'hoeren' wel wat neerbuigend doen tegenover 'de dames van lichte zeden'

de term prostituee lijkt mij stukken beter gepast.

neemt niet weg dat ik hun graag weer terugzie in de nieuwe gta.

altijd leuk om hun te 'penetreren' en hun daarna te vermoorden om je geld terug te krijgen.

Ik kan dat niet spellen en hoeren klinkt stoerder

p-r-o-s-t-i-t-u-e-e-s ... h-o-e-r-e-n.. ja hoeren s makkelijer.. en stoerder..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...