mastala Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 waar máák je je druk om? ja nou je t zegt... Reageren
_niickk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 waar máák je je druk om? ja nou je t zegt... Ja toch ik bedoel je kunt je beter zorgen maken of het allemaal wel zo goed word als we allemaal denken/hopen. ik heb er een goed gevoel over Reageren
mastala Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) waar máák je je druk om? ja nou je t zegt... Ja toch ik bedoel je kunt je beter zorgen maken of het allemaal wel zo goed word als we allemaal denken/hopen. ik heb er een goed gevoel over ja ik ook.. r* wel te vertrouwen.. die naaie elke dag hoere..;p PS: kun je wel stoer zijn met je 8 berichten meer haha Bewerkt: 25 maart 2008 door mastala Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 ja lijkt mij wel weer een leuke toevoeging. maar niet dat ik dat ga doen om een stijfe te krijge van die hoeren die kreunen(zou kunnen met die goede graphics:P) oja en trouwens er zijn wel hoeren voor de duidelijkheid maar nog geen idee of je ze kunt gebruiken Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik vind het maar niks.. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 heeft iemand hier eigelijk ooit al gedacht aan een striptent aka bordeel (weet geen mooi nederlands woordt voor een club van lichte zeden xD) in Gta VC was het wel leuk daarbinnen te gaan en dat liedje op de achtergrond :O khoop dat ze dat overdoen zo een club binnengaan en dat je dan een recent sexueel nummer hoort. miss joe cocker met you can leave your hat on xD Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 heeft iemand hier eigelijk ooit al gedacht aan een striptent aka bordeel (weet geen mooi nederlands woordt voor een club van lichte zeden xD)in Gta VC was het wel leuk daarbinnen te gaan en dat liedje op de achtergrond :O khoop dat ze dat overdoen zo een club binnengaan en dat je dan een recent sexueel nummer hoort. miss joe cocker met you can leave your hat on xD Ja stripclubs zitten in gta 4, je kan er ook met een vriend heen gaan En je kunt zo'n stripper betalen zodat ze gaat strippen Reageren
sanfuck Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 gta IV had laatst toch een 18+ rating gekregen met "Strong Sexual Content" misschien hebben ze gta nu ook zo realistisch gemaakt dat je ze nu wel zien liggen ? is er misschien toch nog hoop voor alle gta cher kov's Dan was had GTA wel een AO rating gekregen Voor een sex-minigame waarbij cj en z'n vriendin gekleed waren kreeg GTA SA al een AO rating En mensen, het is PROSTITUEES, niet hoertjes! Jeugd van tegenwoordig Geef jij er maar een mooi woord aan maar het blijven gewoon HOEREN Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 heeft iemand hier eigelijk ooit al gedacht aan een striptent aka bordeel (weet geen mooi nederlands woordt voor een club van lichte zeden xD)in Gta VC was het wel leuk daarbinnen te gaan en dat liedje op de achtergrond :O khoop dat ze dat overdoen zo een club binnengaan en dat je dan een recent sexueel nummer hoort. miss joe cocker met you can leave your hat on xD Een stripclub is een club waar wijven strippen (logisch) maar daar kan je meestal geen seks hebben. Een bordeel is puur een hoerenclub waar je seks kan hebben met wijven. Ik hoop dat beide in GTAIV zitten Reageren
L-Yah Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 heeft iemand hier eigelijk ooit al gedacht aan een striptent aka bordeel (weet geen mooi nederlands woordt voor een club van lichte zeden xD)in Gta VC was het wel leuk daarbinnen te gaan en dat liedje op de achtergrond :O khoop dat ze dat overdoen zo een club binnengaan en dat je dan een recent sexueel nummer hoort. miss joe cocker met you can leave your hat on xD Een stripclub is een club waar wijven strippen (logisch) maar daar kan je meestal geen seks hebben. Een bordeel is puur een hoerenclub waar je seks kan hebben met wijven. Ik hoop dat beide in GTAIV zitten Kun jij uitleggen waarom je hoopt dat een hoerenclub waar sex kan hebben in GTA4 zit? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 heeft iemand hier eigelijk ooit al gedacht aan een striptent aka bordeel (weet geen mooi nederlands woordt voor een club van lichte zeden xD)in Gta VC was het wel leuk daarbinnen te gaan en dat liedje op de achtergrond :O khoop dat ze dat overdoen zo een club binnengaan en dat je dan een recent sexueel nummer hoort. miss joe cocker met you can leave your hat on xD Een stripclub is een club waar wijven strippen (logisch) maar daar kan je meestal geen seks hebben. Een bordeel is puur een hoerenclub waar je seks kan hebben met wijven. Ik hoop dat beide in GTAIV zitten Kun jij uitleggen waarom je hoopt dat een hoerenclub waar sex kan hebben in GTA4 zit? Das toch leuk? Hot Coffee mod in GTA SA was ook stoer Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 gta IV had laatst toch een 18+ rating gekregen met "Strong Sexual Content" misschien hebben ze gta nu ook zo realistisch gemaakt dat je ze nu wel zien liggen ? is er misschien toch nog hoop voor alle gta cher kov's Dan was had GTA wel een AO rating gekregen Voor een sex-minigame waarbij cj en z'n vriendin gekleed waren kreeg GTA SA al een AO rating En mensen, het is PROSTITUEES, niet hoertjes! Jeugd van tegenwoordig Geef jij er maar een mooi woord aan maar het blijven gewoon HOEREN Hoeren, sletten, slettenbakken, bitches en teefs? Die bakje hete koffie kunnen ze er maar beter niet in doen. Reageren
L-Yah Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 gta IV had laatst toch een 18+ rating gekregen met "Strong Sexual Content" misschien hebben ze gta nu ook zo realistisch gemaakt dat je ze nu wel zien liggen ? is er misschien toch nog hoop voor alle gta cher kov's Dan was had GTA wel een AO rating gekregen Voor een sex-minigame waarbij cj en z'n vriendin gekleed waren kreeg GTA SA al een AO rating En mensen, het is PROSTITUEES, niet hoertjes! Jeugd van tegenwoordig Geef jij er maar een mooi woord aan maar het blijven gewoon HOEREN Hoeren, sletten, slettenbakken, bitches en teefs? Die bakje hete koffie kunnen ze er maar beter niet in doen. Zou ik geen probleem vinden, stelt Rockstar alleen maar in een kwaad daglicht. Die mod was trouwens toch saai. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.