Dastard Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik heb zojuist een money trainer voor Sim City 4 gedownloaded, maar waar moet ik die plaatsen? Hij zegt dat ik het in de cache van m'n game moet plaatsen, is dat dan bij program files? Thanks. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 ik heb even gekeken bij program files maar ik kan nergens een cache vinden. /maxis/simcity4 kun je ook een dowload link doorgeven? dan doorspit ik de readme Reageren
Dastard Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Bij de readme zul je niets vinden, dit staat er: This trainer was downloaded from MoFunZone.com! To get the latest and most reliable Game Trainers, visit www.MoFunZone.com !!! De trainer zegt dat ik het trainer.exe bestand naar de directory moet brengen , is dat ook in program files? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) ik zoek me plat geef me wat seconden edit, niets gevonden Bewerkt: 24 maart 2008 door bierbuikje Reageren
kwaakje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Als je in het directory ofzo moet plaatsen, dan zal je hem waarschijnlijk hier moeten plaatsen: C:\Program Files\Maxis\SimCity4 (het begin kan natuurlijk verschillen) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 dat deel heb ik al afgezocht Reageren
moechy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Je moet het gwn in je sim city map plaatsen waar ook het startprogramma zit van SC 4 Reageren
Dastard Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Ik heb nu de trainer.exe in de simcity4 map gezet (bij documenten) en nu launch ik de trainer klik ik op rungame zegt hij : "Cannot find the game place the trainer.exe to your game directory." @ Moechy : waar is dat? Hulp? Bewerkt: 24 maart 2008 door Dastard Reageren
moechy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Euhm er staat een map in die directory met daar het startpictogram in dus niet de eerste map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.