STASKO Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 (bewerkt) zet hier neer welke missie je graag zou willen overdoen of heel irri vind!! Sucses. Bewerkt: 1 februari 2005 door STASKO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Toreno missies ...daar kan ik wel geirriteerd aan raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Catalina... wat een gestoord wijf die vond ik echt irritant dat gelul van haar tijdens de missies <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Catalina... wat een gestoord wijf die vond ik echt irritant dat gelul van haar tijdens de missies <_< idd dat vind ik ook,dat irritante gezeik aan je hoofd en dat continu herhalen dat ze boos op je is <_< zwaar irritant. Verder heb ik geen irritante missie's. Ik kan alleen wel geirriteerd raken als missie's niet lukken bv. als ik van de weg word gedrukt tydens een achtervolging en als je bv met een missie bezig bent en je rijd tegen een boom aan de ineens voor je neus staat <_< maarja je kan niet alles mee hebben Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 De missie van RC Zero dat je met een vliegtuigje auto's moet kapot schieten. Die vindt ik echt zwaar irritant. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 De missie van RC Zero dat je met een vliegtuigje auto's moet kapot schieten.Die vindt ik echt zwaar irritant. :angry: Ik vidn die zero missies ook zwaar irritant, ik heb de eerste nog steeds niet gehaald en ik wordt er moedeloos van. HELP ME!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan er niet meer tegen zo'n irritante missie is dat :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 De vliegmissies en die ven Zero, man wat zijn die irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) De vliegmissies en die ven Zero, man wat zijn die irritant ja zeker die zijn irritant, en de vliegtuigmissies zijn ook zo irritant zeg... <_< Bewerkt: 2 februari 2005 door Esther Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Zeker de Zero missies, vind ik de moeilijkste uit het hele spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ducati_Babe Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Idd, kan ik enkel bijtreden, bij die RC missions heb ik al een controller naar opa god op visite gestuurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 High Stakes, Low riders is ok zwaar irritant :angry: met die slome lowriders... Als je er nitro indoet gaat ie weer te snel zodat je bijna geen bochten kunt maken.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Catalina... wat een gestoord wijf die vond ik echt irritant dat gelul van haar tijdens de missies <_< idd dat vind ik ook,dat irritante gezeik aan je hoofd en dat continu herhalen dat ze boos op je is <_< zwaar irritant. Verder heb ik geen irritante missie's. Ik kan alleen wel geirriteerd raken als missie's niet lukken bv. als ik van de weg word gedrukt tydens een achtervolging en als je bv met een missie bezig bent en je rijd tegen een boom aan de ineens voor je neus staat <_< maarja je kan niet alles mee hebben Tupac A. Shakur yup yup yup klopt helemaal ik haat dat wijf ben ook 100 x afgestapt en heb r door dat stomme hoofd geschoten :angry: en toen kon ik weer opnieuw beginnen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerKing Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Catalina ik vond haar de lauwste van allemaal. Wat ik echt irri vond is die 2 missies bij die rijschool burn out(5 lap moet je burn out doen en draaien) en die laatste waar je heen en weer moet in de stad. Daar heb ik nog steeds geen goud maar ik heb er ook scheid aan want ik haal ze toch niet. Voor de rest is gta wel rustig. Jammer dat hij zo snel is uitgespeeld die opdr8ten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Catalina en Zero. Die twee moet je samen aan een boom vastbinden en achterlaten, die waren zó irritant. Catalina omdat ze haar smoel maar niet dicht hield, en Zero omdat die bijna onmogelijk was om te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 De missies van Zero en Toreno vind ik echt lastig! Lastigste missie van Zero: De eerste. Lastigste missie van Toreno: N.O.E. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.