Jump to content

IRRITANT!!


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KillerKing

    3

  • Tupac A. Shakur

    2

  • Spacecraft

    2

  • Insane

    2

die missie van Madd Dogg dat hij springt, klinkt lullig omdat die echt zo makkelijk is :o maar k heb het bekende probleem :angry: voor de rest mag bij die Cataline een granaat in der strot gedouwd worden.

lkkr rustig :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar die van de zero vond ik het irritantste van de eerste missie maar nu nie meer voor de cheaters is het makkelijk want de cheat 'de tijd gaat slomer' cheat en is het wel wat gemakkelijker maar duurt dan wel het dubbel van de tijd :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar die van de zero vond ik het irritantste van de eerste missie maar nu nie meer voor de cheaters is het makkelijk want de cheat 'de tijd gaat slomer' cheat en is het wel wat gemakkelijker maar duurt dan wel het dubbel van de tijd :D:D:D

volgens mij heeft die tijd cheat niet echt een goed effect op je game, dan bedoel ik het met 100% uitspelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

E wie kan mij nog ff laten zien waar catalina is. Mijn map heeft geen hartje bij haar en ik wil haar opzoeken. Ik heb alleen hartjes bij 2 droge meiden die ik dood ga schieten straks die ene bitch en zo eentje van een sexclub. By the way kan je ook nog andere meiden regelen nee he???

Link to comment
Delen op andere websites

E wie kan mij nog ff laten zien waar catalina is. Mijn map heeft geen hartje bij haar en ik wil haar opzoeken. Ik heb alleen hartjes bij 2 droge meiden die ik dood ga schieten straks die ene bitch en zo eentje van een sexclub. By the way kan je ook nog andere meiden regelen nee he???

kijk op de walktrouhg bij daten hoe je aan andere vriendinnen kan komen

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=menu

en catalina is geen vriendin van je

je kan alleen een paar missie's bij haar doenen verder nix en na die missie's is ze weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...